جکپات Mega Millions اکنون چهارمین جکپات بزرگ در تاریخ بازی است

[ad_1]

(NEXSTAR) – جک‌پات مگا میلیون‌ها اکنون چهارمین جک‌پات بزرگ در تاریخ بازی است، پس از آن که یک قرعه‌کشی دیگر هیچ برنده جایزه بزرگی را به همراه نداشت.

اعداد برنده جمعه – 15، 21، 32، 38، 62، و مگا بال 8 – بی همتا بودند و روند 22 تساوی را که از اواسط اکتبر آغاز شد ادامه داد. جکپات در حال حاضر 785 میلیون دلار تخمین زده می شود، با گزینه نقدی 395 میلیون دلار.

این مبلغ رسماً این جکپات را به عنوان چهارمین جکپات بزرگ در تاریخ Mega Millions، پس از تنها سه جکپات نسبتاً اخیر که از مرز میلیارد دلار فراتر رفت، واجد شرایط می کند.

جکپات فعلی از اکتبر به طور پیوسته در حال رشد بوده است، پس از اینکه دو دارنده بلیط در کالیفرنیا و فلوریدا هر شش عدد را با هم برابر کردند و جایزه 502 میلیون دلاری را به اشتراک گذاشتند. لاتاری Mega Millions در یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرد که از آن زمان تاکنون هیچ کس موفق نشده است تمام شش عدد را از هر قرعه کشی مطابقت دهد، اگرچه 41 بازیکن جوایز درجه دوم به ارزش 1 میلیون دلار یا بیشتر را برده اند.

در بیانیه مطبوعاتی روز جمعه همچنین اشاره شد که ژانویه می تواند ماه خوش شانسی برای بازیکنان باشد، زیرا یکی از تنها جوایز میلیارد دلاری بازی در ژانویه 2021 ادعا شده است.

آیا تاریخ با یک برد میلیارد دلاری دیگر در ژانویه تکرار خواهد شد؟ بیانیه مطبوعاتی پس از توضیح این که جکپات می تواند به راحتی در طول ماه جمع شود، پرسیده شد.

جایزه Mega Millions تنها سه بار از مرز یک میلیارد دلار گذشت: در ژانویه. 2021، زمانی که به 1.050 میلیارد دلار رسید. در جولای 2022، زمانی که به 1.337 میلیارد دلار رسید. و در اکتبر 2018، زمانی که یک دارنده بلیط در کارولینای جنوبی ادعای جکپات 1.537 میلیارد دلاری کرد.

قرعه کشی بعدی Mega Millions برای سه شنبه، ژانویه برنامه ریزی شده است. 3.

[ad_2]

Leave a reply