جکسون چمبر نامه ای در مورد بحران آب در شهر نوشت

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مشارکت اتاق بزرگ جکسون نامه ای به رهبران محلی، ایالتی و کنگره در مورد بحران جاری آب در شهر جکسون ارسال کرد.

روز جمعه، 29 ژوئیه، یک اطلاعیه آب جوش در سطح شهر توسط وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی (MSDH) صادر شد. این شهر روز بعد به دلیل سطح کدورت بالا در آب، اطلاعیه خود را صادر کرد.

صاحبان رستوران جکسون اخیرا گرد هم آمدند تا در مورد چگونگی تأثیر بحران آب در شهر بر تجارت بحث کنند. برخی از مالکان گفتند که برای جلوگیری از مشکلات آب در نظر دارند به یک شهرستان دیگر نقل مکان کنند. انجمن مهمان‌نوازی و رستوران‌های می‌سی‌سی‌پی نامه‌ای به شهر، هیئت ناظران شهرستان هیندز و نمایندگان ایالتی نوشت و در آن توضیح داد که چگونه اطلاعیه‌های آب جوش به مشاغل جکسون آسیب رسانده است. این نامه توسط صاحبان 46 رستوران جکسون امضا شده است.

در حال حاضر، اعضای اتاق مشارکت بزرگ جکسون نامه خود را به رهبران نوشته اند.

در این نامه آمده است: «تجاری جکسون مجبورند هزینه‌های خود را صرفاً برای تأمین آب سالم و تمیز در طول هر اخطار آب جوش بپردازند، در نتیجه سود را کاهش می‌دهند و ناامیدی را تشدید می‌کنند در حالی که تلاش می‌کنند کسب‌وکار خود را باز نگه دارند و تحت شرایط بسیار چالش‌برانگیز فعالیت کنند». .

وی ادامه داد: «افزایش علاقه در میان شرکت‌هایی که به دنبال مکان بعدی خود برای در نظر گرفتن یک سایت در شهر جکسون هستند، زمانی که می‌دانند یک سیستم آب قابل اعتماد تنها چند مایل دورتر است، به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود.»

در پایان نامه آمده است که جامعه تجاری در جکسون آماده همکاری با رهبران برای یافتن راه حلی برای بحران آب است.

این نامه روز جمعه 12 آگوست ارسال شده است.

[ad_2]

Leave a reply