جستجوی FBI در ترامپ مار-آ-لاگو به قانون جاسوسی مرتبط است

[ad_1]

(نیوزنشن) – بر اساس حکم بازرسی جدید و بدون مهر، مأموران فدرال بر این باور بودند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، قانون جاسوسی را هنگامی که حکم بازرسی در املاک مار-آ-لاگو را به دست آوردند و اجرا کردند و نزدیک به ده ها سند فوق محرمانه و طبقه بندی شده را پیدا کردند، قانون جاسوسی را نقض کرده است. رسید ملک

این حکم توسط یک قاضی فدرال در ماه اوت امضا شد. 5 با این دستور که جستجو باید در املاک 58 اتاق خوابه و 33 حمام Mar-a-Lago در پالم بیچ، فلوریدا حداکثر تا آگوست انجام شود. 19.

به ماموران این اختیار داده شد که هر گونه اسناد “دارای علامت طبقه بندی”، همراه با اطلاعات “در رابطه با بازیابی، ذخیره سازی، یا انتقال اطلاعات دفاع ملی یا مطالب طبقه بندی شده” و “هر مدرکی دال بر تغییر، تخریب یا پنهان کردن آگاهانه هر یک از آنها” را ضبط کنند. سوابق دولتی و/یا ریاست جمهوری، یا هر سندی که دارای علامت طبقه بندی باشد.”

این دستور به ماموران FBI اجازه می‌دهد تا طبق حکم، «دفتر 45»، تمام اتاق‌های انبار و سایر اتاق‌ها یا قسمت‌های موجود در محل مورد استفاده یا در دسترس ترامپ و کارکنانش در این ملک 17 هکتاری را جستجو کنند.

در میان 33 سندی که اف بی آی از دارایی ترامپ گرفته است عبارتند از:

  • چهار مجموعه “اسناد فوق سری”
  • سه مجموعه “اسناد محرمانه”
  • سه مجموعه “اسناد محرمانه”

ضمانت نامه کامل بدون مهر و رسید ملک را در زیر مشاهده کنید. کاربران برنامه اینجا را کلیک کنید:

سند جستجوی FBI Mar-a-Lago… توسط رایان گارزا

ترامپ به انتشار این سند در سایت Truth Social خود واکنش نشان داد و باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا را متهم کرد که پس از ترک کاخ سفید در سال 2017، اسناد محرمانه بسیاری را نگه داشته است.

ترامپ در پستی نوشت: «آنها با 33 میلیون صفحه اسناد، که بسیاری از آنها طبقه بندی شده هستند، که پرزیدنت اوباما به شیکاگو برد، چه کنند؟»

اداره بایگانی و سوابق ملی با ادعای ترامپ مخالفت کرد و روز جمعه بیانیه ای صادر کرد و گفت که “حضور انحصاری قانونی و فیزیکی” سوابق اوباما را به دست آورده است.

در بیانیه خود آمده است: «NARA تقریباً 30 میلیون صفحه از رکوردهای طبقه بندی نشده را به یک مرکز NARA در منطقه شیکاگو منتقل کرد، جایی که آنها منحصراً توسط نارا نگهداری می شوند.

بیانیه نارا ادامه داد: «نارا سوابق محرمانه ریاست جمهوری اوباما را در یکی از تأسیسات نارا در منطقه واشنگتن دی سی نگهداری می کند». رئیس جمهور سابق اوباما هیچ کنترلی بر مکان و نحوه ذخیره سوابق ریاست جمهوری دولت خود توسط نارا ندارد.

[ad_2]

0 comments to جستجوی FBI در ترامپ مار-آ-لاگو به قانون جاسوسی مرتبط است

Leave a reply