تیراندازی در مرکز خرید آمریکا باعث قرنطینه شد، مقامات در جستجوی مظنون هستند

[ad_1]

بلومینگتون، مین. (NEXSTAR) – به گفته پلیس، پلیس در مینه سوتا به دنبال فردی است که روز پنجشنبه به سمت مرکز خرید آمریکا در حومه مینیاپولیس شلیک کرد.

حدود ساعت 5:40 بعد از ظهر CDT، مقامات پلیس بلومینگتون تأیید کردند که تیراندازی شده است و افزودند که یک مظنون با پای پیاده از مرکز خرید آمریکا گریخت. تا آن زمان هیچ قربانی پیدا نشده است.

به گفته پلیس، این مرکز خرید که بیش از یک ساعت در قرنطینه بود، پس از برداشته شدن قرنطینه، برای شب تعطیل خواهد شد.

دن جاسپر، سخنگوی مرکز خرید آمریکا تایید کرد که این مرکز خرید بعدازظهر پنجشنبه قفل شده است، اما جزئیات دیگری در اختیار ندارد.

مرکز خرید آمریکا در توییتی اعلام کرد که یک “حادثه ایزوله تایید شده در یک فضای مستاجر” وجود دارد و از خریداران خواسته است “تا زمانی که قرنطینه برداشته نشده است در نزدیک ترین مکان امن بمانند.”

ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که مردی در حالی که در نزدیکی فروشگاه نایکی این مجتمع راه می‌رفت، فریاد می‌زند، با حداقل سه گلوله واضح.

طبق پست‌هایی که همسرش سامانتا در اینستاگرام منتشر کرد، کایل بوش از نسکار و خانواده‌اش اوایل روز در مرکز خرید بودند. او پست کرد که «اگر اخبار مربوط به [Mall of America] ما بیرون آمدیم و سالم هستیم دعا کردن دیگران در داخل نیز هستند.”

این مرکز خرید که در سال 1992 افتتاح شد، بزرگترین مرکز خرید در ایالات متحده است و یک مقصد توریستی و محل تجمع جامعه است.

این یک داستان در حال توسعه است. آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.



[ad_2]

Leave a reply