تیراندازی در مدرسه میثاق: پلیس می گوید تیرانداز نشویل افراد خاصی را هدف قرار نداده است

[ad_1]

نشویل، تن.

بعدازظهر سه شنبه، اداره پلیس مترو نشویل به “شایعاتی” که از زمان این تراژدی در حال پخش است، پرداخت. به گفته شهردار جان کوپر، یکی از این شایعات شامل اطلاعات نادرستی است مبنی بر اینکه تیرانداز – که آدری هیل 28 ساله از نشویل نام دارد – افراد خاصی را هدف قرار داده است.

کوپر گفت: ما هیچ مدرکی مبنی بر اینکه افراد خاصی هدف تیراندازی قرار گرفته اند نداریم. ” مدرسه هدف قرار گرفت، اما ما داریم نه نشان می دهد که افراد هدف قرار گرفته اند.”

هیل، که او نیز در تیراندازی کشته شد، به دو تفنگ تهاجمی و یک تفنگ دستی مسلح بود. روز سه شنبه، جان دریک، رئیس MNPD توضیح داد که هیل سه اسلحه مورد استفاده در تیراندازی را به طور قانونی به دست آورده است و آنها در مجموع هفت اسلحه هستند که او در محلی خریداری کرده است.

دریک توضیح داد که پلیس حتی نمی‌دانست که هیل «حتی وجود دارد»، خیلی کمتر از این که هیل تحت فشار روانی بود. به گفته دریک، هیل به دلیل یک اختلال عاطفی تحت مراقبت های پزشکی بود.

“[Hale’s] والدین این تصور را داشتند که [Hale] او دیگر سلاحی نداشت. ولی [Hale] دریک گفت: اسلحه‌ها را در خانه پنهان کرده بود.

رئیس گفت که هیل روز دوشنبه در حال ترک خانه خانواده‌شان دیده شد و از او در مورد کیف قرمزی که حمل می‌کردند پرسیدند، اما در نهایت خانواده هیل – که رئیس اذعان داشت که در غم از دست دادن یکی از عزیزانشان نیز غمگین هستند – فکر نمی‌کنم چیزی نبود. از آن

پلیس اطلاعات مبهمی در مورد جنسیت هیل ارائه کرده است. پلیس برای ساعاتی روز دوشنبه عامل تیراندازی را یک زن شناسایی کرد. در یک کنفرانس مطبوعاتی اواخر بعد از ظهر، رئیس پلیس گفت که هیل ترنسجندر است. پس از کنفرانس خبری، دان آرون، سخنگوی پلیس از توضیح بیشتر در مورد چگونگی شناسایی هیل خودداری کرد.

آدری هیل (با احترام: MNPD)

پلیس گفت که بازرسان آدرس هیل را ردیابی کردند و خانه آنها را در محله بلمونت-هیلزبورو بازرسی کردند و طبق گزارش‌ها نقشه‌های دقیق مدرسه، از جمله نقاط نظارتی و ورودی، و همچنین یک مانیفست را پیدا کردند. پلیس همچنین خودروی هیل را که در پارکینگ مدرسه رها شده بود، بازرسی کرد و “مواد اضافی نوشته شده توسط هیل” را پیدا کرد.

رئیس جان دریک از MNPD گفت که هیل، که سابقه کیفری نداشت، در یک زمان به مدرسه Covenant رفت.

شش قربانی شامل سه دانشجو و سه کارمند به شرح زیر شناسایی شده‌اند:

  • ایولین دیکهوس – 9 ساله
  • هالی اسکراگز – 9 ساله
  • ویلیام کینی – 9 سال
  • سینتیا پیک – 61 ساله
  • کاترین کونز – 60 ساله
  • مایک هیل – 61 ساله

به گفته پلیس، کونز به عنوان یک مدیر مدرسه شناسایی شد، در حالی که پیک یک معلم جایگزین و هیل یک متولی مدرسه بود.

بیمارستان کودکان مونرو کارل جونیور در Vanderbilt به News 2 تأیید کرد که سه کودک که بعداً با نام های دیکهاس، اسکراگز و کینی شناخته شدند، با جراحات گلوله به بیمارستان منتقل شدند و بر اثر جراحات جان خود را از دست دادند.

پلیس مترو گفت که تیراندازی در ساعت 10:13 صبح زمانی آغاز شد که هیل با یک هوندا فیت به مدرسه رفت و قبل از رفتن به طبقه دوم از درب کناری شلیک کرد و چندین بار شلیک کرد. اداره پلیس دوشنبه شب ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد هیل به داخل پارکینگ می‌رود و از درهای مدرسه شلیک می‌کند.

اداره پلیس همچنین عکس‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد یک گلوله در شیشه جلوی خودروی گشت، درب‌های کناری مدرسه به‌طور کامل بیرون رفته و شیشه‌ها از طبقه دوم مدرسه بیرون آمده‌اند. پلیس گفت که هیل از طبقه دوم به سمت افسران در حال ورود شلیک کرد.

به گفته پلیس، ماموران با شنیدن صدای تیراندازی وارد ساختمان مدرسه شده و متواری شدند. دو افسر پلیس در طبقه دوم با هیل روبرو شدند و به ضرب گلوله به آنها شلیک کردند. این افسران از آن زمان به عنوان رکس انگلبرت، کهنه سرباز چهار ساله MNPD و مایکل کولازو، کهنه سرباز نه ساله MNPD شناسایی شدند.

در ساعت 10:27 صبح، پلیس گفت که هیل مرده است.

پلیس مترو همچنین فیلم‌های انگلبرت و کولازو را از لحظه ورود به ساختمان و رویارویی با هیل منتشر کرد.

شما می توانید ویدیوی دوربین بدنه را در اینجا مشاهده کنید، اگر چه صلاحدید بیننده توصیه می شود.

بر اساس گزارش ها، مراسم شمع نورانی در سطح شهر برای چهارشنبه در پارک میدان عمومی در نشویل برنامه ریزی شده است سرگرد کوپر. این رویداد در ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می شود و “عزاداری و گرامیداشت جان های گرانبهای از دست رفته در مدرسه میثاق” خواهد بود.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.



[ad_2]

Leave a reply