توضیح دهنده: فاوره، دیگر چهره های ورزشی در پرونده کلاهبرداری بهزیستی

[ad_1]

بزرگترین پرونده فساد عمومی می سی سی پی، که در آن ده ها میلیون دلار اختصاص داده شده برای خانواده های نیازمند به اشتباه خرج شد، شامل تعدادی از چهره های ورزشی با روابط با ایالت می شود – از جمله برت فاور، صاحب امتیاز NFL و یک کشتی گیر معروف سابق.

با این حال، جان دیویس، رئیس سابق دپارتمان خدمات انسانی ایالت، در مرکز قرار دارد که در سپتامبر به جرم خود اعتراف کرد. 22 به اتهامات فدرال توطئه و سرقت و اتهامات ایالتی توطئه و کلاهبرداری علیه دولت. دیویس پذیرفته است که علیه دیگران در این پرونده شهادت دهد. سایر افرادی که به اتهامات دولتی اعتراف کرده اند، مادر و پسری هستند که یک شرکت غیرانتفاعی و یک شرکت آموزشی را اداره می کردند.

در اینجا چهره های ورزشی نام برده شده در یک دادخواست مدنی که در 9 مه تنظیم شده است، و همچنین جزئیات مربوط به آن شکایت، پاسخ های آنها در صورت وجود و اینکه آیا آنها متهم شده اند یا خیر.

برت فاور

تالار مشاهیر، مدافع افسانه ای گرین بی پکرز، برنده سوپر بول 1997 و فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی جنوبی یکی از محورهای مشهور این رسوایی است – اگرچه فاور با اتهامات جنایی روبرو نیست.

وزارت خدمات انسانی ایالتی 1.1 میلیون دلار به عنوان پول رفاهی به یک موسسه غیرانتفاعی معروف به مرکز آموزش جامعه می سی سی پی پرداخت کرد، که سپس دو بار به Favre Enterprises برای مشارکت در سخنرانی، “رویدادهای رادیویی و تبلیغاتی و توسعه شرکای تجاری” پرداخت کرد. ایده این بود که پول به یک مرکز جدید والیبال 5 میلیون دلاری در Southern Miss که فاور در حال ساخت آن بود و دختر فاور در آن والیبال بازی می‌کرد، اختصاص یابد.

فاور ظاهر نشد و بعداً پول را بازپرداخت کرد، اگرچه سود 228000 دلاری هنوز باقی مانده است.

پیام های متنی منتشر شده در اسناد دادگاه همچنین نشان می دهد که در ژوئیه 2019، فاوره با فرماندار آن زمان می سی سی پی پیامک ارسال کرده است. فیل برایانت بپرسد که آیا می توان پول رفاهی را برای ساخت یک مرکز تمرین سرپوشیده برای تیم فوتبال در همان مدرسه اختصاص داد؟ این هرگز به جایی نرسید، با ارسال پیامک برایانت به فاور در ماه سپتامبر که “ما باید از قانون پیروی کنیم.”

فاور همچنین در این دادخواست به عنوان “بزرگترین سرمایه گذار خارجی” شرکت بیوتکنولوژی Prevacus (که اکنون Odyssey Health نامیده می شود) نامیده می شود و به مدیر عامل پیشنهاد داده است که در مورد استفاده از کمک مالی خدمات انسانی برای سرمایه گذاری در سهام شرکت سؤال کند. به 2.1 میلیون دلار پول دولتی برای Prevacus و “وابسته شرکتی” PreSolMD تبدیل شد.

فاور به درخواست های متعدد AP برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

TED DIBIASE SR. و پسران تدی و برت

تد دیبیاس پدر – مرد میلیون دلاری – با کمربند براق و سفارشی خود و عبارت “همه بهایی دارند” در دهه 1980 و 90 یکی از بازیکنان اصلی کشتی حرفه ای بود. دیبیاس بعداً یک وزیر مسیحی شد. او در می سی سی پی زندگی می کند و صاحب وزارتخانه های قلب دیوید است.

پسرش تدی که در دهه های 2000 و 2010 کشتی گیر دبلیو دبلیو ای بود، در می سی سی پی زندگی می کند و با Priceless Ventures و Familiae Orientem، دو شرکت با مسئولیت محدود مستقر در ایالت، مرتبط است. برت دیبیاس نیز در ایالت زندگی می کند و مالک Restore 2 LLC است. هر دو برادر برای مدتی کشتی گیر حرفه ای بودند.

DiBiase ventures و مردان DiBiase همگی به عنوان متهم در این دعوی نام برده می شوند.

وزارتخانه های Heart of David 1.7 میلیون دلار پول رفاهی دریافت کردند «به عنوان (به عنوان) ارائه «آموزش رهبری»». بزرگترین DiBiase نیز 250000 دلار از طریق DiBiase Development Inc دریافت کرد. سخنران انگیزشی بودن

دیبیاس در پاسخ به دعوی مدنی، ادعاهای ایالت را رد کرد و خواستار رد دعوا شد.

تدی دیبیاس “بیش از 3 میلیون دلار … در صندوق های ضد فقر فدرال” در طول دو سال برای مواردی مانند “آموزش رهبری” از طریق شرکت پرینس ونچرز و حمایت از “نیازهای متعدد جوانان درون شهر” از طریق Familiae Orientem دریافت کرد. هیچ یک از خدمات ارائه نشد.

همچنین توسط دیویس، که تدی دیبیاس را دوستش می دانست، عنوان مدیر تغییرات پایدار بخش خدمات انسانی را علیرغم اینکه در ایالت استخدام نمی کرد، به او اعطا کرد.

ایالت حدود یک سال پیش به تدی دیبیاس گفت که او باید 3.9 میلیون دلار را بازپرداخت کند. دیبیاس در پاسخ خود به دعوای مدنی، مکرراً می‌گوید که این اتهامات به سمت او “خطا نمی‌شود” و از آنجا که او “دانش یا اطلاعات کافی برای ایجاد باور در مورد صحت” ادعاها را ندارد، آنها را رد می‌کند.

برت دیبیاس، که مدتی نیز یک کشتی گیر حرفه ای بود، به مدت حدود شش ماه کارمند بخش خدمات انسانی دولتی بود که در سپتامبر 2017 به پایان رسید. پس از آن، به دیبیاس 250000 دلار حقوق دریافت کرد که در صندوق های رفاهی از یک سازمان غیرانتفاعی مرتبط با آن پرداخت می شد. دیویس، و همچنین 130000 دلار به عنوان پرداخت جداگانه وجوه رفاهی از یک سازمان دیگر برای “اجرای آموزش سوء مصرف مواد”. DiBiase همچنین LLC خود را ایجاد کرد و 48000 دلار از MDHS برای آموزش بیشتر دریافت کرد.

دیویس همچنین پول رفاهی را از طریق یک سازمان غیرانتفاعی برای پرداخت 160000 دلار برای دیبیاس برای اقامت تمام وقت در یک مرکز توانبخشی سوء مصرف مواد لوکس در کالیفرنیا داشت.

برت دیبیاس در سال 2020 به جرم پرداخت 48000 دلار اعتراف کرد و با پرداخت آن موافقت کرد. حسابرس ایالتی یک سال پیش از او درخواست کرد که 225950 دلار را بازپرداخت کند.

او در پاسخ به دعوای مدنی در ماه ژوئیه، گفت که “به هیچ عنوان گناهکار، تقصیر یا نیازی به مراقبت ندارد”، “به هیچ وجه مسئول” در برابر دولت نیست و گفت که “هیچگونه اطلاع شخصی از هرگونه اظهارات نادرست نادرست ندارد”. یا قراردادهای ساختگی در مورد استفاده غیرقانونی از بودجه TANF. TANF کمک موقت برای خانواده های نیازمند است.

مارکوس دوپری

دوپری به طور گسترده در اوایل دهه 1980 به عنوان یک دبیرستان در می سی سی پی استخدام شد، در نهایت به اوکلاهاما رفت و به عنوان یکی از رقبای احتمالی هایسمن معرفی شد، اما در نیمه دوم سال تحصیلی خود را ترک کرد و از میس جنوبی فارغ التحصیل شد.

دوپری که در سال 2010 سوژه یک مستند ESPN “30 برای 30” بود، دو فصل در NFL حضور داشت و به می سی سی پی بازگشت.

رئیس بنیاد غیرانتفاعی مارکوس دوپری، او یک “تأیید کننده افراد مشهور” و “سخنرانی انگیزشی” برای دو سازمان غیرانتفاعی اصلی درگیر در این رسوایی بود. در این دادخواست ادعا شده است که “مقدار قابل توجهی از وجوه TANF” به او داده شده است اما میزان آن مشخص نشده است. می سی سی پی امروز گزارش داد که او حداقل 100000 دلار درآمد داشته است.

به طور جداگانه، بنیاد او صدها هزار دلار دریافت کرد – بخشی از آن وجوه TANF – که برای خرید یک ملک 15 هکتاری برای خودش و برای «پرداخت‌های «اجاره» ادعایی» در همان ملک استفاده شد.

دوپری متهم نشده است و از پیروی از دستور یک ایالت برای بازپرداخت 789534 دلار خودداری کرده است. در گزارش ESPN منتشر شده در سپتامبر. 30، او اتهامات موجود در دادخواست را رد کرد.

پل لاکوست

لاکوست در اواسط دهه 1990 یک مدافع خط در ایالت می سی سی پی بود و یک سال در لیگ فوتبال کانادا بازی کرد. او یک مربی و صاحب یک تجارت تناسب اندام شد و همچنین رئیس یک موسسه غیرانتفاعی به نام Victory Sports Foundation است. در دعوی مدنی هر دو نام او و غیر انتفاعی ذکر شده است.

در این شکایت آمده است که لاکوست مستقیماً به دیویس پیشنهاد داده است که سازمان غیرانتفاعی او باید بخشی از پول رفاهی را برای انجام «کمپ های ورزشی مناسب» برای مقامات دولتی – از جمله فرماندار فعلی – دریافت کند. و سپس ستوان دولت به گفته می سی سی پی امروز، تیت ریوز، که مشتری لاکوست بود – کارکنان سیاسی و سایر شرکت کنندگان در اکتبر 2018. بنیاد ورزش پیروزی 1.3 میلیون دلار برای سه بوت کمپ دریافت کرد.

لاکوست، که متهم نشده است، در ماه ژوئیه درخواستی برای رد این دعوا ارائه کرد و مدعی شد که ایالت “در ادعای نقض قرارداد اظهارنظر نکرده است.” لاکوست همچنین در پرونده‌های خود گفت که می‌سی‌سی‌پی «تعدادی از تحریفات نادرست و قطعی» قوانین ایالتی و فدرال را مطرح می‌کند که «فقدان ادعای واقعی برای حمایت» است.

سایر اتصالات ورزشی

انجمن مربیان فوتبال شمال شرق می سی سی پی در اوایل سال 2019 30000 دلار به عنوان کمک مالی دریافت کرد «به منظور … داشتن تد دیبیاس جونیور. به عنوان سخنران ضیافت.»

[ad_2]

Leave a reply