تهدید منجر به قرنطینه در دبیرستان Callaway می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک تهدید ادعایی باعث اختلال در مدرسه در دبیرستان Callaway شد. هرج و مرج و بلاتکلیفی فضا را پر کرده بود زیرا والدین با عجله به مدرسه می رفتند و سعی می کردند بفهمند چه اتفاقی دارد می افتد.

“دخترم در نهایت به من پیام داد. او گفت “مامان یک تیرانداز در مدرسه وجود دارد.” من در راه مدرسه هستم بلافاصله به JPS اطلاع دادم گفتند دانش آموز مدرسه است وقتی به اینجا رسیدم همه چیز در بسته بود چراغ ها را خاموش کرده بودند خوشبختانه من دخترم را دیدم چون دخترم بود یکی از والدین گفت.

سرپرست مدارس دولتی جکسون (JPS) Dr. اریک گرین گفت: اگرچه تهدیدی ادعایی علیه مدرسه صورت گرفت، اما مقامات به سرعت حرکت کردند و تشخیص دادند که هیچ خطر فوری وجود ندارد.

تیم ما سپس یک تحلیل تهدید انجام داد تا اعتبار تهدید را مشخص کند. خوشبختانه در این مورد، خطری معتبر و قریب الوقوع برای محققان یا اعضای تیم ما تشخیص داده نشد. خوشبختانه امروز اینگونه بود. گرین گفت: متأسفانه، من فکر می‌کنم که این احتمالاً هدف است، ویرانی‌های زیادی ایجاد می‌کند.

با توجه به تیراندازی‌های مختلف اخیر در مدارس در سراسر کشور، رئیس پلیس جکسون، جیمز دیویس، گفت که این تهدیدها ساده گرفته نمی‌شوند.

وی ادامه داد: “ویرانی زیرا با رسانه های اجتماعی، همه چیز به گوش می رسد. آنها فقط فرزندان خود را در خانه می خواهند. با توجه به آنچه در سراسر کشور دیده ایم، ما تمام تهدیدات تیراندازی فعال از مدارس خصوصی، مدارس دولتی یا هر مدرسه ای را جدی می گیریم. در جکسون، جایی که ما یک تهدید تیراندازی فعال دریافت می کنیم. ما اینجا هستیم تا از سیستم مدرسه حمایت کنیم.”

دبیرستان Callaway قبل از از سرگیری یادگیری برای بقیه روز در قرنطینه موقت قرار گرفت.

[ad_2]

Leave a reply