تنها 1 نماینده سیاه پوست در مذاکرات پلیس می سی سی پی نقش دارد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک قانونگذار سیاه پوست و 9 قانونگذار سفیدپوست برای مذاکره در مورد نسخه نهایی لوایحی که می تواند قلمرو یک اداره پلیس ایالتی در پایتخت اکثریت سیاه پوستان می سی سی پی را گسترش دهد، انتخاب شده اند.

منتقدان می گویند این لوایح راهی برای کنترل دولت ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان بر جکسون است که 83 درصد آن سیاه پوست است و توسط دموکرات ها اداره می شود.

مذاکره‌کننده منتخب سیاه‌پوست، دموکرات ارل بنکس جکسون، روز سه‌شنبه گفت که هدف او داشتن شهری امن‌تر است. جکسون با جمعیتی کمتر از 150000 نفر، در هر سه سال گذشته بیش از 100 قتل داشته است.

بنکس به آسوشیتدپرس گفت: “من فکر می کنم تمایل شهروندان شهر جکسون برای محافظت بیشتر پلیس وجود دارد و پلیس کنگره ممکن است پاسخی برای این باشد.”

ستوان فرماندار دلبرت هوزمن و فیلیپ گان، رئیس مجلس نمایندگان، هر دو جمهوریخواه، روز سه شنبه انتخاب سناتورها و نمایندگان را برای کار بر روی نسخه نهایی دو لایحه نهایی کردند. مذاکره کنندگان برای تکمیل کار خود تا هفته آینده مهلت دارند.

بنکس گفت تعجب نمی کند که هشت نفر از مذاکره کنندگان جمهوری خواه سفیدپوست، یکی سفیدپوست مستقل و دیگری دموکرات سیاه پوست بودند، زیرا حزب جمهوری خواه اکثریت زیادی در مجلس نمایندگان و سنا دارد.

بنکس گفت: «این واقعیت دنیای سیاسی است که ما در آن زندگی می کنیم.

از ژانویه، مجلس نمایندگان و سنا می سی سی پی نسخه های مختلفی از دو لایحه را تصویب کرده اند که به پلیس کنگره ایالت منطقه وسیع تری برای گشت زنی در جکسون می دهد.

یکی از این لایحه‌ها همچنین نقش گسترده‌تری برای قضاتی ایجاد می‌کند که به جای انتخاب شونده منصوب می‌شوند، پیشنهادی که منتقدان می‌گویند که ایالتی را که بسیاری از سیاه‌پوستان مسن‌تر هنوز به خاطر دارند که قبل از تصویب قانون فدرال حقوق رای در سال 1965 از حق رای‌شان محروم شده بود، محروم می‌کند. قانون

بانک‌ها – که تاکنون علیه هر دو لایحه رای داده‌اند – به AP گفت که فکر نمی‌کند پیشنهادات نهایی دادگاه‌های دائمی جدیدی با قضات منصوب ایجاد کند، همانطور که جمهوری‌خواهان مجلس در ابتدا می‌خواستند. با این حال، او گفت که فکر می کند پلیس کنگره یک منطقه گشت زنی بزرگتر خواهد داشت.

من از پزشکان شنیده ام. من از وکلا شنیده ام. من از افراد بازنشسته شنیدم. مردم بیش از آنچه که اکنون دارند حفاظت می خواهند».

اداره پلیس جکسون کل شهر را پوشش می دهد اما پرسنل کمی دارد. پلیس کنگره در حال حاضر در نزدیکی ساختمان های ایالتی در داخل و نزدیک مرکز شهر در حال گشت زنی است. سنا به گسترش قلمرو پلیس کاپیتول به کل شهر رأی داد، اما مجلس به گسترش تنها به مناطق تجاری و مسکونی نسبتاً مرفه، از جمله برخی از محله‌های عمدتاً سفیدپوست رأی داد.

بانک ها اذعان کردند که برخی از ساکنان جکسون ابراز نگرانی کرده اند که پلیس کاپیتول تهاجمی تر از پلیس شهر است.

بنکس گفت: «هیچ حکومت نظامی وجود نخواهد داشت.

[ad_2]

Leave a reply