تعمیرات تغذیه برق در OB Curtis نزدیک به پایان است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران جکسون گفتند کارخانه آب کورتیس OB در 24 ساعت گذشته در فشار ثابت باقی مانده است و در حال حاضر با 84 PSI کار می کند.

سطح مخازن پس از مشکلات روز چهارشنبه با تانک و ایستگاه تقویت کننده مگنولیا ثابت می ماند.

تولید کلی آب در روز چهارشنبه افزایش یافت. کارخانه غشایی در OB Curtis 22 میلیون گالن تولید کرد. کارخانه معمولی در OB Curtis به 15.4 میلیون گالن افزایش یافت.

رهبران گفتند که کار برای بازگرداندن پمپ آب خام شماره 4 به کار ادامه دارد. مشخص شده است که خود پمپ تعمیر شده است اما تغذیه برق قبلاً آسیب دیده است. مقامات گفتند که تعمیرات تغذیه برق نزدیک به پایان است.

به محض برقراری برق، انتظار می رود پمپ آب خام شماره 4 به کار خود بازگردد. پمپ آب خام شماره 2 نصب نخواهد شد تا زمانی که پمپ آب خام شماره 4 به اندازه کافی برای ارزیابی قابلیت اطمینان در خدمت نباشد.

کار در روز چهارشنبه در OB Curtis بر روی هر دو کارخانه غشایی و معمولی ادامه یافت. هر دو سانتریفیوژ در کارخانه لجن OB Curtis اکنون عملیاتی و در خدمت هستند. تعمیرات برای بازسازی سیستم تهویه در ساختمان شیمیایی ادامه دارد.

تعمیرات اضافی در موتورها و شیرهای EQ Basin انجام شد. UV در فیلتر شماره 4 تعمیر شد و فیلتر شماره 4 دوباره به کار رفت. این 4 میلیون گالن اضافی در روز توانایی پردازش را اضافه کرد و دلیل افزایش تولید معمولی است.

تعمیرات پمپ های با سرویس بالا در کارخانه آب JH Fewell نیز ادامه دارد.

[ad_2]

Leave a reply