تحقیقات ایالتی پس از تیراندازی به اسب ها و کشته شدن آنها در شهرستان های جورج، گرین

[ad_1]

جورج کانتی، خانم. (WKRG) – وزارت کشاورزی می سی سی پی در حال بررسی سه مورد جداگانه از تیراندازی و کشته شدن اسب ها در شهرستان های جورج و گرین است.

دو مرد در ماه اکتبر در شهرستان گرین پیدا شدند. افسران اداره سرقت کشاورزی و دام هنوز در حال بررسی بودند که یک اسب سوم در 6 ژانویه در شهرستان جورج کشته شد.

اسب 10 ساله، ساوانا، متعلق به خانواده پیتون کرمر بود. از ژوئیه در خانه فعلی پدربزرگ و مادربزرگش در جامعه مرکزی بود.

کرمر گفت: “من او را دوست داشتم. او مانند یک سگ هزار پوندی بود که در اطراف راه می رفت. مردم با ماشین بالا می رفتند و او سرش را به پنجره شان می برد. ما هرگز کسی را نداشتیم که چنین شخصیتی داشته باشد. او مردم را دوست داشت.”

محققان بر این باورند که تمام اسب ها یک شبه تیراندازی شده اند. کرمر گفت که شبی که ساوانا درگذشت، یکی از همسایگان دو تیراندازی در منطقه شنید، اما زیاد به آن فکر نکرد.

گزارش ها از افزایش دام های گلوله ای در پاییز و زمستان در فصل شکار آهو. شکارچیان گاهی اوقات از نورهایی استفاده می کنند که از چشمان آهو در تاریکی منعکس می شود و برای کشتن آن به آن سمت شلیک می کنند.

کمیسر ایالتی کشاورزی، اندی گیپسون، گفت که از زمانی که او بزرگ شده بود، این یک مشکل بوده است.

گیپسون گفت: «ما کناره‌های دام‌هایمان را با اسپری بازتابنده رنگ نارنجی رنگ‌آمیزی کردیم، زیرا کاری را که می‌توانستیم برای محافظت از آن حیوانات انجام دهیم. بنابراین وقتی چراغ‌های جلو روی پرتقال می‌تابد، شکارچیان متوجه می‌شوند که این یک آهو نیست. اما ما نباید مجبور به انجام چنین کاری باشیم. ما باید از مالکیت خصوصی که از آن برخورداریم و پرورش حیوانات و دام هایمان در آرامش برخوردار باشیم.»

آهوهای “هدلایت” در می سی سی پی غیرقانونی است. هر کسی که به این جرم محکوم شود می تواند تا 500 دلار جریمه شود، به شش ماه زندان محکوم شود و امتیازات شکار حداقل به مدت سه سال لغو شود.

تیراندازی به دام یک جرم مجرمانه جداگانه است که می تواند منجر به پنج سال زندان و جریمه تا 10000 دلار شود.

به‌ویژه با توجه به هزینه‌های متورم خوراک، دارو و سایر منابع برای پرورش دام، گیپسون می‌گوید هزینه دام کشته‌شده می‌تواند هزاران نفر باشد و تولیدکنندگان یکی از بزرگترین صنایع ایالتی را فلج کند.

گیپسون گفت: “این حیوان از همیشه ارزشمندتر است. بنابراین وقتی به این خطر جدید و غیرمنتظره فکر می کنید که کسی فقط به حیوانی مانند این شلیک می کند، خواه عمدی بوده باشد یا تصادفی، این خطر را به همراه دارد. سطح دیگر ریسک و ما باید آن را بسیار جدی بگیریم.”

برای صاحبانی مانند کرمر که دام های خود را برای بازار پرورش نمی دهند، ارزش حیوانات آنها بسیار بیشتر از هر دلاری است.

کرمر گفت: “من خیلی با او در ارتباط بودم، تقریباً نیمی از عمرم را با هم بودیم.” “این سه هفته پیش بود، و من هنوز برای دیدن مادربزرگم آنجا نرفته ام، زیرا هنوز آماده نیستم به آنجا بروم. این دلخراش است.»

وزارت کشاورزی به صاحبان دام توصیه می کند که مواد بازتابنده را روی هر حصار و ساختمانی که دارند قرار دهند، دوربین های بازی را در جای خود داشته باشند، حیوانات را در شب از جاده دور کنند و در فصل آهو در املاک خود حضور داشته باشند. در نهایت، این نیز بر عهده شهروندان است که شکارچیانی را که گوزن‌ها را روشن می‌کنند به خانم گزارش دهند. اداره حیات وحش، شیلات و پارک ها.

بازرسان این احتمال را رد نکرده اند که هر یک از تیراندازی ها عمدی بوده یا توسط افراد غیر شکارچی انجام شده است. پست‌ها در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که گاوها نیز ممکن است اخیراً مورد شلیک گلوله قرار گرفته باشند، اما هیچ گزارش دیگری به کلانتر یا ایالت ارائه نشده است.

کرمر امیدوار است که دیگران برای محافظت از خود گام بردارند و هر گونه اطلاعاتی را برای کمک به بازرسان ارائه دهند.

کرمر گفت: “من فقط از همه اینها متنفرم، اما از آن متنفرم که می دانم همچنان ادامه دارد و به اسب دیگری یا حتی یک نفر آسیب می رساند.”

هر کسی که اطلاعاتی در مورد هر یک از تیراندازی ها دارد یا موارد دیگری از کشته شدن، مجروح شدن یا سرقت دام ها را می داند، می تواند آن را به شماره 601-359-1121 به دفتر اطلاع دهد.

[ad_2]

Leave a reply