تاسیسات روباتیک آمازون در مدیسون کانتی افتتاح شد

[ad_1]

مدیسون کانتی، خانم. (WJTV) – ردپای اقتصادی می سی سی پی به تازگی افزایش یافته است زیرا بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک جهان اخیراً یک مرکز جدید افتتاح کرده است.

آمازون با می سی سی پی غریبه نیست و مکان هایی در این ایالت وجود دارد. با این حال، آنچه جدید است، یک مرکز روباتیک است که در شهرستان مدیسون واقع شده است.

این مرکز در پایان تیرماه به طور رسمی درهای خود را افتتاح کرد. پیش بینی می شود این تاسیسات 700000 فوت مربعی به نام “JAN 1” بیش از 1000 شغل تمام وقت در این منطقه ایجاد کند.

عملکرد ساختمان منحصر به فرد است. رهبران آمازون گفتند که به عنوان یک مرکز نگهداری و دسته بندی برای بسیاری از محصولاتی که این شرکت می فروشد و ارسال می کند، فعالیت خواهند کرد.

رهبران گفتند مشاغل با فناوری حذف نمی شوند. در عوض، کارگران انسانی در کنار روبات‌ها برای تکمیل سفارش‌ها و تحویل سریع‌تر بسته‌ها کار خواهند کرد.

فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) و دیگر مقامات منتخب مرکز جدید را یک پیروزی برای می سی سی پی ها خواندند.

“ما به دنبال مشاغل قابل توجهی هستیم که در ایالت خود ایجاد شده است. در قدیم افراد زیادی به دنبال شغل بودند. امروز مشاغل زیادی داریم که به دنبال افراد هستند. دلیل آن این است که ما ثابت کردیم ریوز گفت: در چندین سال گذشته که می سی سی پی برای تجارت باز است. من به آنچه توانسته ایم به انجام برسانیم افتخار می کنم.

این مکان جدید چهارمین تأسیسات آمازون در این ایالت را نشان می دهد. بقیه در Horn Lake، Olive Branch و Marshall County واقع شده اند.

[ad_2]

Leave a reply