بیل والر جونیور دولت را به چالش نمی کشد. تیت ریوز در سال 2023

[ad_1]

بیل والر جونیور، قاضی ارشد سابق دادگاه عالی می سی سی پی که در سال 2019 چالش اصلی فرماندار را به راه انداخت. او به می سی سی پی امروز گفت که تیت ریوز در سال 2023 دیگر نامزد نخواهد شد.

والر بعدازظهر دوشنبه در بیانیه ای کوتاه به می سی سی پی تودی گفت: «پس از صحبت با خانواده و حامیانم، و پس از دعا و جستجوی روحی فراوان، تصمیم گرفتم برای فرمانداری کاندید نشوم.» 1 مهلت واجد شرایط

در اوایل ژانویه، والر گفت که “به شدت” به چالش کشیدن ریوز در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در سال 2023 فکر می‌کند.

والر در آن زمان گفت: «فکر می‌کنم نیازی حیاتی برای تغییر رهبری در بالا وجود دارد». “از بسیاری جهات، مسائلی که من در سال 2019 بر سر آنها زدم وخیم‌تر هستند و اکنون آشکارتر هستند. بسیاری از مردم در این ایالت آسیب دیده یا ناامید هستند و پاسخ (از طرف فرماندار) وجود ندارد. بافت این ایالت».

ریوز که در آخرین سال اولین دوره فرمانداری خود به سر می برد، اسناد واجد شرایط را برای انتخاب مجدد امضا کرد و در اوایل ژانویه یک کنفرانس مطبوعاتی در مقر GOP می سی سی پی برگزار کرد.

با این حال او در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان با جان ویچر روبرو خواهد شد. ویچر، بنیانگذار گروه واکسن ضد کووید-۱۹، طرفداران رسانه های اجتماعی را در میان محافظه کاران می سی سی پی که مخالف بسیاری از سیاست های ریوز کووید-۱۹ بودند، به دست آورده است.

ریوز در اوایل این ماه در پاسخ به سوالی درباره رقبای بالقوه 2023 گفت: “من به مبارزه برای باورهای محافظه کارانه ادامه خواهم داد و به مبارزه برای ارزش های محافظه کارانه ای که مردم می سی سی پی به آنها اعتقاد دارند ادامه خواهم داد.”

او ضرب المثل قدیمی سیاسی را تکرار کرد که می گوید تنها دو راه برای نامزدی وجود دارد، “ترس یا بدون مخالف”.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply