بیش از 2000 گالن نفت به رودخانه می سی سی پی در سن پترزبورگ ریخته شد. چارلز پریش

[ad_1]

AMA، لا. (WGNO)- خدمه پاکسازی و متخصصان محیط زیست تا عصر جمعه بیش از 24 ساعت پس از ریختن 2000 گالن نفت به رودخانه می سی سی پی در صحنه حضور داشتند.

به گفته بخش گارد ساحلی نیواورلئان، نشت در آما انکوریج – درست در غرب خط جفرسون پریش و حدود 20 مایلی غرب نیواورلئان رخ داده است. مقامات می گویند حوالی ساعت 6 بعد از ظهر پنجشنبه، کشتی نفتکش هافنیا راین در حال سوخت گیری بود که تخمین زده می شود 2100 گالن نفت وارد آب شود.

اعضای خدمه کشتی هافنیا راین توانستند نشت را متوقف کنند، با این حال، بازرسان آلودگی با گارد ساحلی معتقدند تا 60 لنج مجاور در این حادثه آلوده شده اند.

طبق بیانیه USCG، سازمان‌های حذف نشت نفت (یا ORSO) تا عصر جمعه در محل ماندند زیرا تیم‌ها برای مهار خطر تلاش می‌کردند. به عنوان بخشی از فرآیند بازیابی، خدمه بیش از 6000 فوت موانع شناور برای کمک به مهار روغن ایجاد کرده اند و از جاذب ها برای کمک به حذف روغن از آب استفاده می کنند. مشخص نیست چقدر طول می کشد تا روغن جذب شود.

مقامات می گویند که در مورد تأثیر نشت روی محیط اطراف خود نامشخص است. اگرچه هیچ آسیبی به حیات وحش محلی در طول تلاش‌های کاهش گزارش نشده است، گارد ساحلی گزارش می‌دهد که آژانس‌های محلی به ارزیابی خطوط ساحلی و آبراه‌های اطراف ادامه می‌دهند تا به طور کامل پیامدهای نشت را درک کنند.

این نشت همچنان تحت بررسی است.

[ad_2]

Leave a reply