بروشور استخدام KKK قبل از سالگرد روی پله های کلیسای MS باقی مانده است

[ad_1]

DESOTO COUNTY، خانم .– اعضای یک جماعت کوچک آفریقایی-آمریکایی در شهرستان DeSoto صبح یکشنبه از پیدا کردن یک بروشور KKK در پله های جلویی کلیسای خود شوکه شدند.

این اعلامیه که مردم را به پیوستن به کلان ترغیب می کرد، اعضای کلیسای باپتیست مبلغان یونیون هیل را تنها یک ماه مانده به صد و چهل و سومین سالگرد تأسیس کلیسا خشمگین کرد.

کشیش رادنی مور از کلیسای باپتیست مسیونری یونیون هیل گفت که کشف این بروشور استخدامی KKK در پله های این عبادتگاه شهرستان دسوتو قابل تحمل نخواهد بود.

مور گفت: «وقتی شیطان مشغول است، انتظار چیزهای غیرمنتظره را دارید. این به هیچ وجه ما را از آمدن به اینجا و خدمت به خدا منصرف نخواهد کرد، زیرا خدا نسبت به ما خیلی خوب بوده است.»

این بروشور به همراه چند سنگ در یک کیسه پلاستیکی توسط اعضای مدرسه یکشنبه که مشتاقانه منتظر مشارکت بودند، پیدا شد.

این نامه ای جسورانه و تهدیدآمیز بود که دیکون آلوین رایس می گفت که فقط چند فوت از تابلویی پیدا شد که از بازگشت اعضا به خدمات “حضوری” استقبال می کرد.

رایس گفت: «بالاترین بروشور… شما می‌توانید ببینید که درباره کلان و پیوستن به کلان و 14 صحبت می‌کند… فکر می‌کنم درباره 14 ایالت صحبت می‌کرد که در حال بازسازی هستند. ما بالاخره واکسن را وارد کردیم و همه آن چیزها… مردم شروع به بازگشت به کلیسا کردند و همین الان باعث شده مردم دوباره بترسند.”

یکشنبه صبح، سونسارای بونر، یکی از مدیران مرتبط در کلیسا، با شهرستان دسوتو 911 تماس گرفت تا موضوع را گزارش کند.

بونر گفت: “و او گفت: “اوه خدا، دیگر نه.”

بونر گفت که از پاسخ ارسال کننده متعجب شده است، اما از معاونت تحقیق متوجه شد که یونیون هیل اولین کلیسایی در شهرستان دسوتو نیست که اعلامیه را دریافت می کند.

بونر گفت: “او گفت که از این موضوع خسته شده است، از اینکه باید با این موضوع کنار بیاید و از نژادپرستی متنفر است.”

پس از اینکه دزدان مس واحد قدیمی را تکه تکه تکه تکه کردند، سوراخ های گلوله در صندوق پستی کلیسا، و اکنون بروشور KKK موانعی هستند که کشیش مور قول می دهد تا در حالی که کلیسا به صد و چهل و سومین سالگرد تاسیس خود نگاه می کند، کلیسا مجبور به خرید یک سیستم HVAC جدید شده است.

مور گفت: “ما به هر قیمتی شده از این کلیسا و جماعت خود محافظت خواهیم کرد.”

اداره کلانتری شهرستان دسوتو روز دوشنبه بیانیه ای صادر کرد و گفت: “ما این موضوع را بسیار جدی می گیریم و تحقیقات ادامه دارد. اگر مظنونی شناسایی شود، به روز رسانی را ارائه خواهیم کرد.”

[ad_2]

Leave a reply