برنامه ملزومات تجاری اپل اکنون در ایالات متحده در دسترس است

[ad_1]

پاییز گذشته، اپل برنامه جدیدی را برای مشاغل کوچک به نام Business Essentials معرفی کرد که برای “مدیریت دستگاه ها … به آسانی استفاده از آنها” طراحی شده است. سوزان پرسکات، معاون بازاریابی سازمانی و آموزشی اپل، اینگونه برای من توضیح داد:

“ما درک می کنیم که نیازهای IT کارمندان شما علاوه بر هر چیز دیگری که در حال حاضر انجام می دهید، نیازهای زیادی دارد. برای کمک به شما در این زمینه. ما در حال معرفی یک سرویس جدید هستیم که مدیریت دستگاه، ذخیره سازی و پشتیبانی را در کنار هم قرار می دهد. یک اشتراک ساده برای مشاغل کوچک با حداکثر 500 کارمند.”

در آن زمان، اپل این برنامه را “بتا” نامید، که به کسب و کارها اجازه می داد ثبت نام کنند، اما بدون تمام خدمات یا برنامه های نهایی موجود. با این حال، اکنون اپل این برنامه را در دسترس همه مشاغل کوچک در ایالات متحده قرار داده است

پرسکات در بیانیه ای گفت: “ما مشتاقانه منتظر هستیم تا Apple Business Essentials را به مشاغل کوچک بیشتری بیاوریم تا مدیریت، ذخیره سازی، پشتیبانی و تعمیرات دستگاه را ساده کنیم.” “استفاده از این سرویس جدید منجر به صرفه جویی در زمان بسیار ارزشمندی برای مشتریان – از جمله آنهایی که کارکنان اختصاصی فناوری اطلاعات ندارند – می شود تا آنها بتوانند در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنند.”

یکی از چیزهایی که بسیاری از مردم می گویند در مورد استفاده از دستگاه های اپل دوست دارند این است که آنها “فقط کار می کنند”. معمولاً منظور آنها این است که استفاده از آنها بصری است، و این فناوری مانعی برای انجام هر کاری که می خواهید انجام نمی دهد.

برای مثال مواردی مانند AirDrop سادگی وجود دارد که نیازی به درک هیچ چیز در مورد اشتراک گذاری فایل یا پروتکل های بی سیم ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک نماد ضربه بزنید و می توانید عکس ها یا فایل ها را با شخصی به اشتراک بگذارید. این سریع و ساده است. فقط کار می کند.

مدیریت دستگاه ها، به ویژه در محیط کسب و کار، هرگز سریع و ساده نبوده است. شرکت‌های بزرگ دارای بخش‌های بزرگ فناوری اطلاعات هستند تا کارهایی مانند ارائه دستگاه‌ها، استخدام کارکنان جدید، مدیریت مجوزها و رسیدگی به مسائل پشتیبانی را انجام دهند. از سوی دیگر، کسب و کارهای کوچک، تجملات یک تیم اختصاصی از افراد را برای رسیدگی به این نیازها ندارند.

در عوض، غالباً این صاحب یک کسب و کار کوچک است که باید با آن مقابله کند. با در نظر گرفتن همه چیزهای دیگری که آنها در لیست کارهای خود دارند، استفاده عالی از زمان نیست.

با Business Essentials، اپل برنامه‌هایی را ایجاد کرده است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد کاربران را مدیریت کنند، نه دستگاه‌ها. یعنی به ازای هر کاربر اشتراک ماهانه پرداخت می‌کنید و هر کاربر می‌تواند تا سه دستگاه داشته باشد. به احتمال زیاد شامل مک، آیفون و احتمالاً آی پد خواهد بود. مدیر حساب می‌تواند تنظیمات و برنامه‌هایی را که باید در دستگاه‌های خود به آن‌ها دسترسی داشته باشند اختصاص دهد، و وقتی کاربر وارد سیستم می‌شود، به‌طور خودکار انتقال می‌دهند. ممکن است بگویید IT فقط کار می کند.

این درست است حتی اگر کاربر دستگاه خود را بیاورد، چیزی که قبلاً برای مشاغل کوچک رایج است. کارمندان می توانند آیفون خود را بیاورند، به عنوان مثال، وارد یک نمایه کاری شوند و به فضای ذخیره سازی و برنامه های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و در عین حال اطلاعات شخصی خود را جدا نگه دارند.

این یک معامله حتی بزرگتر برای شرکت هایی است که کارمندان آنها از راه دور کار می کنند، زیرا تنظیم یک نمایه برای کاربری که ممکن است از مک خود در خانه کار می کند آسان می کند. آنها همچنان به فضای ذخیره سازی iCloud، برنامه های کاری و ویژگی های پشتیبانی مانند AppleCare دسترسی خواهند داشت.

اکنون که برنامه دیگر در نسخه بتا نیست، قسمت آخر جدید است. اپل امروز اعلام کرد که AppleCare + را به برنامه‌ها اضافه می‌کند. به گفته اپل، این شامل “دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی تلفن، آموزش برای مدیران و کارکنان فناوری اطلاعات و حداکثر دو تعمیر دستگاه در هر سال است. کارمندان می توانند تعمیرات را مستقیماً از برنامه Apple Business Essentials و یک Apple- آغاز کنند. تکنسین آموزش دیده می تواند در کمتر از چهار ساعت در محل حاضر شود تا آیفون خود را دوباره راه اندازی و راه اندازی کند.”

برای هر کاربر، کسب‌وکار حداکثر تا سه دستگاه را پوشش می‌دهد و سالانه دو اعتبار تعمیر دریافت می‌کند. این اعتبارات تعمیر مواردی مانند صفحه نمایش آسیب دیده آیفون یا جایگزینی برد منطقی در مک را پوشش می دهد.

کسب‌وکار صرفاً استفاده از اعتبار را برای پوشش تعمیر انتخاب می‌کند، به این معنی که کارمند مجبور نیست از جیب خود پرداخت کند یا کارت اعتباری را بکشد. علاوه بر این، اپل می‌گوید اعتبارات در همه کاربران با هم جمع می‌شوند، به این معنی که می‌توانید آن‌ها را هر طور که نیاز دارید (نه فقط دو نمونه برای هر کاربر جداگانه) تخصیص دهید.

موضوع تکراری در اینجا این است که اپل در تلاش است تا با ایجاد برنامه ای که فقط کار می کند، مدیریت دستگاه ها را برای مشاغل کوچک آسان کند. برنامه‌های Apple Business Essentials را می‌توان برای پشتیبانی از هر کاربر و دستگاه در سازمانی با حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی امن در iCloud سفارشی کرد که پس از یک دوره آزمایشی رایگان دو ماهه از ۲.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. برنامه هایی که شامل AppleCare + برای Apple Business Essentials هستند از 9.99 دلار در ماه شروع می شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]