برق به ایستگاه تقویت کننده آب جکسون بازگردانده شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – تاسیسات تصفیه آب OB Curtis در 24 ساعت گذشته در فشار ثابت باقی مانده است و در حال حاضر با 85 PSI کار می کند.

در طول شب، مقامات شهری گفتند که ایستگاه تقویت کننده که به تانک ماگنولیا درایو خدمت می کند، برق خود را از دست داده است و این باعث کاهش فشار در منطقه ای شده که توسط آن مخزن خدمت می کند. برق دوباره برقرار شد و تانک مگنولیا بازیابی شد. همه تانک ها در حال حاضر در سطوح پایدار هستند.

روز سه شنبه، کارخانه غشایی در OB Curtis 22.5 میلیون گالن تولید کرد. کارخانه معمولی در OB Curtis 12.6 میلیون گالن تولید کرد.

کار برای بازگرداندن پمپ آب خام شماره 4 به سرویس ادامه دارد. مشخص شده است که خود پمپ تعمیر شده است اما تغذیه برق قبلاً آسیب دیده است. تعمیرات تغذیه برق روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. انتظار می رود پمپ آب خام شماره 4 به محض برقراری برق مجدداً به کار خود بازگردد.

پمپ آب خام شماره 2 نصب نخواهد شد تا زمانی که پمپ آب خام شماره 4 به اندازه کافی برای ارزیابی قابلیت اطمینان در خدمت نباشد. همچنین تعمیرات پمپ های با سرویس بالا در کارخانه آب JH Fewell ادامه خواهد یافت.

اخطار آب جوش تحمیل شده توسط دولت پنجشنبه گذشته پس از انجام دو نوبت نمونه برداری موفق و متوالی لغو شد.

در حال حاضر یک توصیه نامه جوشاندن آب در منطقه کوچک وجود دارد که تقریباً بر هفت مشتری در N. Honeysuckle Lane تأثیر می گذارد. رهبران گفتند که این توصیه به دلیل تعمیر نشتی اصلی آب است.

[ad_2]

Leave a reply