با گذشت نزدیک به چهار ماه، هنوز هیچ پیشرفتی در میانجیگری بین UMMC و بلو کراس وجود ندارد

[ad_1]

اختلاف قرارداد بین بزرگترین شرکت بیمه ای ایالتی و بیمارستان با گذشت بیش از سه ماه از آغاز روند میانجیگری دو طرف هنوز حل نشده است.

بلو صلیب و سپر آبی می سی سی پی و مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی به دلیل اختلاف بر سر نرخ بازپرداخت در طول سال 2022 قفل شده اند. هزینه های بیشتری را برای مراقبت های بهداشتی خود از جیب خود بپذیرند یا ایالت را برای مراقبت های تخصصی خاص ترک کنند.

پس از اینکه مایک چانی، کمیسر بیمه، مایک چانی از آنها خواست این کار را انجام دهند، دو طرف توافق کردند که از یک فرآیند میانجیگری برای حل و فصل اختلاف استفاده کنند.

مارک هیر، معاون کمیسر بیمه، در اوایل ماه مه به می سی سی پی تودی گفت: «کمیسیون (مایک چنی) مطمئناً بسیار امیدوار است که طرفین بتوانند در اوایل ماه ژوئن به پیشرفت بزرگی دست یابند، اگر راه حلی پیدا نکردند.

ظاهراً این امید نابجا بود.

پاتریس گیلفویل، مدیر ارتباطات در UMMC، روز سه‌شنبه به می‌سی‌سی‌پی امروز گفت که «در حال حاضر هیچ به‌روزرسانی» در مورد روند میانجی‌گری وجود ندارد. بلو صلیب تا زمان انتشار به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

چانی به می سی سی پی امروز گفت که از قبل از سپتامبر هیچ تماسی با هیچ یک از طرفین یا میانجی در رابطه با میانجیگری نداشته است. 5. طبق قوانین آژانس ایالتی، Chaney مجاز نیست مستقیماً میانجیگری کند یا به حل و فصل اختلافات بر سر تماس بین شرکت های بیمه و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک کند.

هیچ الزامی وجود ندارد که دو طرف به توافق برسند.

بررسی رفتار هدفمند در بازار بلو کراس که چنی در 1 ژوئیه سفارش داده بود در حال انجام است. این بررسی برای تعیین اینکه آیا بیمه‌گر با مقررات کفایت شبکه ایالتی مطابقت دارد یا خیر، انجام می‌شود، زیرا UMMC مراقبت‌های تخصصی را ارائه می‌کند که در جای دیگری در می‌سی‌سی‌پی یافت نمی‌شود.

چنی روز سه‌شنبه به می‌سی‌سی‌پی تودی گفت که بررسی کفایت شبکه تقریباً کامل شده است، اما تا زمانی که UMMC مطالبی را که احضار شده است به دفتر او ارائه نکند، نمی‌تواند تمام شود.

چانی گفت: «این (بررسی کفایت شبکه) احتمالاً برای بسیاری از مردم شگفت‌انگیز خواهد بود.

صلیب آبی در 28 ژوئیه از کارمندان ارشد UMMC به دلیل کمپین روابط عمومی که بیمارستان علیه بیمه گذار به دلیل اختلاف قرارداد آنها به راه انداخته است، شکایت کرد. این بیمه‌گر ادعا می‌کند که این کمپین “برای انتشار اظهارات نادرست و افتراآمیز در مورد صلیب آبی به مردم طراحی شده است.”

در تبلیغات و بیانیه‌های عمومی کارمندان، این ادعا مطرح شد که بیمه‌گر UMMC را از شبکه ارائه‌دهندگان خود حذف کرده است، اگرچه این UMMC بود که داوطلبانه اجازه داد قراردادش با بلو کراس منقضی شود.

مشخص نیست که این دعوی چگونه بر پیشرفت روند میانجیگری تأثیر گذاشته است.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply