باپتیست های جنوبی می گویند که فرقه با تحقیقات وزارت دادگستری مواجه است

[ad_1]

ناشویل، تن. (AP) – رهبران کنوانسیون باپتیست جنوبی روز جمعه گفتند که چندین نهاد اصلی این فرقه به دلیل مشکلات متعدد مربوط به آزار جنسی روحانیون توسط وزارت دادگستری آمریکا تحت بازرسی قرار دارند.

به گفته وکلای کمیته، کمیته اجرایی SBC احضاریه ای دریافت کرده است، اما در حال حاضر هیچ فردی احضار نشده است.

آنها گفتند: “این یک تحقیق در حال انجام است و ما در مورد گفتگوهایمان با وزارت دادگستری اظهار نظر نمی کنیم.”

بیانیه رهبران SBC – از جمله اعضای کمیته اجرایی، رؤسای حوزه‌های علمیه و روسای سازمان‌های مأموریت – جزئیات کمی در مورد این تحقیقات ارائه می‌کند، اما نشان می‌دهد که این تحقیقات به مشکلات سوءاستفاده جنسی گسترده‌ای که بزرگترین فرقه پروتستان در ایالات متحده را تکان داده است، می‌پردازد.

در بیانیه آمده است: «هر نهاد SBC به صورت جداگانه و جمعی مصمم است که به طور کامل و کامل با تحقیقات همکاری کند. “در حالی که ما همچنان به غم و اندوه و تأسف اشتباهات گذشته مربوط به سوء استفاده جنسی ادامه می دهیم، رهبران فعلی در سراسر SBC اعتقاد راسخی برای رسیدگی به این مسائل گذشته نشان داده اند و در حال اجرای اقداماتی هستند تا اطمینان حاصل شود که آنها هرگز در آینده تکرار نخواهند شد.”

در اوایل سال جاری، یک کارگروه سوء استفاده جنسی SBC گزارشی 288 صفحه‌ای تاول‌زا از مشاور خارجی، Guidepost Solutions منتشر کرد. تحقیقات مستقل هفت ماهه این شرکت جزئیات نگران‌کننده‌ای را در مورد نحوه برخورد نادرست رهبران فرقه با ادعاهای سوء استفاده جنسی و بدرفتاری با قربانیان پیدا کرد.

این گزارش به طور خاص بر نحوه واکنش کمیته اجرایی SBC به موارد سوء استفاده متمرکز بود و فاش کرد که به طور مخفیانه لیستی از روحانیون و سایر کارگران کلیسا را ​​که متهم به سوء استفاده هستند نگهداری می کرد. کمیته بعداً عذرخواهی کرد و لیستی را منتشر کرد که صدها کارگر متهم در آن بود.

پس از انتشار این گزارش، SBC در جلسه سالانه خود در ماه ژوئن به ایجاد راهی برای ردیابی کشیش ها و سایر کارکنان کلیسا که به طور قابل اعتمادی متهم به سوء استفاده جنسی هستند و راه اندازی یک کارگروه جدید برای نظارت بر اصلاحات بیشتر رأی داد.

هیچ اظهارنظر فوری از سوی وزارت دادگستری در مورد این تحقیقات وجود ندارد.

___

پوشش دینی آسوشیتدپرس از طریق همکاری AP با The Conversation US، با تامین مالی از Lilly Endowment Inc. AP تنها مسئول این محتوا است.

[ad_2]

Leave a reply