بازیکن قرعه کشی Vicksburg 30 هزار دلار از Mega Millions برنده می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – جکپات Mega Millions همچنان در حال رشد است!

جکپات برای قرعه کشی روز جمعه به 1.025 میلیارد دلار رسید، زیرا هیچ کس بلیط برنده ای در روز سه شنبه کسب نکرد.

با این حال، قرعه کشی عصر روز سه شنبه یک برنده 30000 دلاری در ویکزبورگ ایجاد کرد. بلیط در یک فروشگاه Circle K فروخته شد. بازیکن گزینه Megaplier را با 1 دلار اضافی اضافه کرد و یک بلیط برنده 10000 دلاری را به یک برنده 30000 دلاری تبدیل کرد.

جکپات 1.025 میلیارد دلاری – که در حال حاضر 602.5 میلیون دلار به عنوان پرداخت یکجا ارزش دارد – سومین بالاترین جکپات در تاریخ Mega Millions است و در رتبه چهارم در تاریخ لاتاری در ایالات متحده قرار دارد.

این سومین باری است که یک جکپات Mega Millions از مرز یک میلیارد دلار عبور می کند. بزرگترین جکپات Mega Millions 1537 میلیارد دلار در کارولینای جنوبی در 23 اکتبر 2018 بود.

قرعه کشی جمعه شب سی ام در این دوره جکپات خواهد بود که از 19 آوریل پس از برنده شدن جکپات در تنسی در 15 آوریل آغاز شد. بازیکنان می توانند با افزودن ویژگی “Megaplier” به ازای هر بازی 1 دلار، مبلغ جایزه را در بلیط های برنده غیر جکپات افزایش دهند. .

جکپات پاوربال چهارشنبه شب 145 میلیون دلار است و جکپات پنج‌شنبه می‌سی‌سی‌پی Match 5 به ارزش 372000 دلار برآورد شده است.

جف هویت، رئیس شرکت لاتاری می سی سی پی، گفت: «البته، ما می خواهیم مردم از بازی کردن و شرکت در هیجان یک جکپات بالا لذت ببرند، اما از بازیکنان خود نیز می خواهیم که در محدوده خود باقی بمانند و مسئولانه بازی کنند.

بینندگان می توانند نقاشی Mega Millions را به صورت زنده در WJTV 12 در جکسون و WHLT در Hattiesburg تماشا کنند. بازیکنان همچنین می توانند قرعه کشی زنده را در وب سایت لاتاری می سی سی پی تماشا کنند.

بازیکنان همچنین می توانند شماره های خود را در مکان های خرده فروشی یا وب سایت قرعه کشی بررسی کنند.

[ad_2]

Leave a reply