این وام ها دیگر واجد شرایط برنامه بخشودگی وام دانشجویی بایدن نیستند

[ad_1]

(هیل) – بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش، طرح بخشودگی وام دانشجویی رئیس جمهور بایدن روز پنجشنبه به طور ناگهانی به روز شد تا وام گیرندگانی که وام های دانشجویی فدرال خصوصی دارند حذف شود.

از روز پنجشنبه، وام گیرندگانی که دارای وام های دانشجویی فدرال هستند که در اختیار وزارت آموزش و پرورش نیست، دیگر واجد شرایط دریافت تسهیلات یکباره از طریق تجمیع این وام ها در وام های مستقیم نیستند.

این وزارت گفت که فقط وام گیرندگان برنامه وام آموزش خانواده فدرال (FFEL) که وام آنها توسط دولت فدرال نگهداری می شود، واجد شرایط هستند. برنامه FFEL که در سال 2010 صدور وام را متوقف کرد، یک سیستم وام دانشجویی بود که بانک های خصوصی وام ها را مدیریت می کردند اما توسط دولت فدرال تضمین می شد.

وام گیرندگانی که دارای وام های خصوصی برنامه FFEL و وام های پرکینز هستند که قبل از پنج شنبه – زمانی که دولت به طور ناگهانی دستورالعمل های خود را به روز کرد – برای ادغام در برنامه وام مستقیم درخواست داده بودند – هنوز واجد شرایط تخفیف یک بار بدهی از طریق برنامه وام مستقیم هستند.

وزارت آموزش همچنین گفت که “در حال ارزیابی است که آیا مسیرهای جایگزینی برای ارائه تسهیلات به وام گیرندگان با وام های دانشجویی فدرال که توسط ED وجود ندارد، از جمله وام های برنامه FFEL و وام های پرکینز وجود دارد یا خیر، و این موضوع را با وام دهندگان خصوصی در میان می گذارد.”

طبق NPR، بیش از 4 میلیون وام گیرنده وام دانشجویی وام FFEL خصوصی دارند.

طرح بخشودگی وام دانشجویی بایدن قرار است 10000 دلار بدهی وام دانشجویی فدرال را برای وام گیرندگانی که کمتر از 125000 دلار درآمد دارند و 20،000 دلار برای وام گیرندگانی که گرنت پل دریافت کرده اند ببخشد.

در اوایل این هفته، دفتر بودجه کنگره (CBO) گزارش داد که این طرح حدود 400 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. همچنین پیش بینی می شود که 90 درصد از وام گیرندگان واجد شرایط درآمد برای رد بدهی اقدام کنند.

کاخ سفید از این گزارش عقب نشینی کرد و گفت بعید است 90 درصد وام گیرندگان واجد شرایط از این برنامه استفاده کنند.

طرح بایدن همچنین با اولین چالش قانونی خود در این هفته مواجه شد.

شش ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان روز پنجشنبه شکایتی علیه دولت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شرقی میسوری تسلیم کردند و استدلال کردند که این پیشنهاد غیرقانونی است زیرا هیچ قانونی از کنگره وجود ندارد که اجازه لغو بدهی وام دانشجویی را بدهد.

در اوایل این هفته، شرکت سهامی عام Pacific Legal Foundation (PLF) شکایتی را علیه دولت تنظیم کرد و از طریق شاکی که در حال پرداخت وام است و به دلیل اینکه در ایندیانا زندگی می کند، مشمول مالیات گرانی در صورت کاهش بدهی می شود، شکایت کرد. ، یکی از چندین ایالتی است که ابطال بدهی را مشمول درآمد مالیاتی می داند.

کاخ سفید به قانون قهرمانان استناد کرده است تا برنامه بخشش را زمانی که تحت فشار قرار می گیرد در دادگاه در برابر چالش های حقوقی حمایت کند، توجیه می کند.

این قانون به اداره آموزش اجازه می‌دهد تا قوانین یا مقررات مربوط به برنامه‌های کمک مالی دانش‌آموزان در طول جنگ یا شرایط اضطراری ملی را لغو یا اصلاح کند، و همه‌گیری COVID-19 توجیهی برای لغو بدهی است.

[ad_2]

Leave a reply