امدادرسانی به قربانیان طوفان می سی سی پی در حال انجام است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پس از وقوع گردبادهای مرگبار می سی سی پی، شهرهای اطراف شهرستان شارکی در تلاش برای بازسازی هستند. بسیاری از سازمان ها کمک های بسیار مورد نیاز را به خانواده ها و تلاش های بهبودی آنها ارائه می کنند.

تمرکز ما این است که از رولینگ فورک شروع کنیم و تا آخر گردباد را طی کنیم، به امید اینکه در جایی نزدیک به آموری، احتمالا کمی دورتر از شمال، به پایان برسیم. هدف من این است که در هر جایی که نیاز است توقف کنم، چند نفر را با خود بیاورم تا در مسیر توقف کنند و بتوانم کمک کنم، کمک مالی کنم. دانیل فریمن از شرکت نوئل دنیلز موتورز گفت: امیدوارم تا زمانی که به این حد برسم، آن تریلر را خالی کنم.

سازمان‌های دیگر مانند ارتش رستگاری گفتند که رویکردی جامع را امتحان می‌کنند و مراقبت عاطفی و معنوی را ارائه می‌کنند.

یک فرد ممکن است به آب یا غذا نیاز نداشته باشد، اما فقط به کسی نیاز دارد که با او صحبت کند. اینجا واقعاً جایی است که ارتش رستگاری خود را از بسیاری از گروه های دیگر متمایز می کند. سرگرد کریس تورنهیل، فرمانده منطقه نیواورلئان بزرگ، گفت: این واقعیت که ما می‌توانیم با برخی از چالش‌های عاطفی و معنوی که ممکن است فرد داشته باشد، روبرو شویم.

تورن هیل افزود که برخی از ساکنان نمی توانند از محله های خود خارج شوند، بنابراین تیم او برای تامین نیازهایی که ممکن است داشته باشند به سراغ آنها می رود. ناهار و شام نیز هر روز در دسترس است.

[ad_2]

Leave a reply