افسر هفتم پرونده تایر نیکولز از خدمت معاف شد

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) — پلیس ممفیس می گوید افسر هفتم به دلیل مشارکت در رویارویی با تایر نیکولز از خدمت خلع شد اما نام افسر را ذکر نکرد.

MPD روز دوشنبه بیانیه ای را با اطلاعات اضافی درباره یافته های خود در تحقیقات منتشر کرد. افسر هفتم شناسایی نشده و نقش آنها در این حادثه فاش نشده است.

پلیس گفت که افسر هفتم که نامش فاش نشده است، از ژانویه از خدمت معاف شده است. 8.

نیکولز در ژانویه درگذشت. 10، سه روز پس از توقف ترافیک توسط پلیس ممفیس که با مجروح شدن شدید نیکولز در بیمارستان به پایان رسید. مراسم تشییع جنازه وی برای چهارشنبه تعیین شده است.

سوابق نشان می دهد که افسران جاستین اسمیت، دزموند میلز جونیور، امت مارتین سوم، دمتریوس هیلی و تاداریوس بین که پس از مرگ نیکولز اخراج شدند، صبح پنجشنبه گذشته پس از اینکه در زندان شهرستان شلبی قرار گرفتند، با قید وثیقه آزاد شدند.

هر پنج افسر سابق به قتل درجه دوم، ضرب و جرح شدید، دو فقره آدم ربایی شدید، دو فقره سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی متهم شدند.

روز دوشنبه فاش شد که پرستون همفیل به خاطر نقشی که در مرگ نیکولز داشت از وظیفه معاف شد. MPD گفت که او از آغاز تحقیقات در ژانویه از خدمت معاف شده است. 8. او تاکنون متهم یا فسخ نشده است.

EMT-Basic رابرت لانگ، EMT-Advanced JaMichael Sandridge و Lt. میشل ویتاکر از سازمان آتش نشانی ممفیس نیز به دلیل نقض خط مشی و پروتکل در پاسخ آنها خاتمه یافت.

[ad_2]

Leave a reply