اعتصاب کارکنان بخش عمومی شهرستان هیندز به دلیل دستمزد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کارگران زمین خدمات عمومی شهرستان هیندز روز سه شنبه پس از آن که هیئت نظارت با رأی 3-2 به عدم افزایش 300 دلاری به آنها رای داد، دست به اعتصاب زدند.

بسیاری از کارگران می گویند که برای تامین مخارج زندگی خود با مشکل مواجه هستند و به دلیل افزایش تورم اخیر، مجبورند برای تامین معاش خانواده خود در مشاغل اضافی کار کنند.

به گفته چارلز سیمز، مدیر کارهای عمومی، سال 2016 آخرین باری بود که افزایش درآمد عمومی صورت گرفت. بسیاری از کارگران میدان کار عمومی فرم های مرخصی موقت را به منطقه خود ارسال کردند و پروژه های جاری در این بخش را متوقف کردند.

“ناامیدی به وجود آمده است. ما نمی توانیم افزایش حقوق بگیریم و نتوانستیم از آن خارج شویم. درست است؟ بنابراین، ارائه شد و ما قرار بود 300 دلاری که به هیئت مدیره ارائه شده بود دریافت کنیم، و آنها آن را رد کردند. بنابراین. ما مدتی بود که افزایش حقوق نگرفته بودیم و هر روز اینجا هستیم، شب کار می کنیم، آخر هفته کار می کنیم، هر وقت طوفانی که در طوفان بیرون می رویم کار می کنیم و آوار، روشنایی و باران و همه چیز را می گیریم. تمام ضرب و شتم ها را همراه با آن بپذیرید. ویلی داتسون، یکی از کارکنان بخش عمومی شهرستان هیندز گفت.

کارگران گفتند که حاضرند هر کاری که لازم است انجام دهند تا بدهی خود را دریافت کنند، حتی ایده تشکیل اتحادیه را سرگرم می کنند.

[ad_2]

Leave a reply