استوکس از شهردار می خواهد که مدیر ایمنی عمومی را منصوب کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کنت استوکس، عضو شورای جکسون، از شهردار Chokwe Antar Lumumba می‌خواهد تا به تعمیرات مورد نیاز خیابان و زیرساخت‌ها رسیدگی کند.

استوکس می گوید ایمنی راه های عمومی یک نگرانی رو به رشد در جکسون است و می گوید که بخش خدمات عمومی به رهبری بهتری نیاز دارد. این عضو شورا می‌گوید یک تیر تلفن هفته‌ها در خط سمت راست بلوار مدگار اورس و بزرگراه 49 ایالات متحده قرار دارد.

چراغ‌های قرمز نیز در گوشه خیابان مدگار اورس و خیابان رایدوی خاموش شد. همسایه ها می گویند که آنها شهر فقط با مخروط های ترافیکی تیر را سد کرده اند و علائم ایست را در جاده قرار داده اند تا به عنوان ایستگاه چهار طرفه عمل کنند.

استوکس می گوید که لومومبا باید یک مدیر ایمنی عمومی را برای ترمیم شرایط خطرناک جاده قبل از اینکه شهر مسئول شناخته شود، منصوب کند.

“کسی می تواند در وسط خیابان به این تیرک برخورد کند. ممکن است غفلت زندگی کند. افراد مسن سعی می کنند با ماشین خود را به مطب دکتر و به خواربارفروشی و کلیسا برسانند و سپس ممکن است با آن برخورد کنند. باید رهبری واقعی در این شهر داشته باشید. یک مدیر کارهای عمومی شخصی است که بر این نوع موقعیت ها نظارت می کند. اگر قرار نیست مدیر کارهای عمومی نداشته باشید، آن مرد باید کار خود را انجام دهد.”

“این جاده 40 مایل در ساعت است. اتومبیل ها می توانند از اینجا عبور کنند و به راحتی آن بشکه ها را نبینند یا این تیر چراغ برق را نبینند و مستقیماً با آن برخورد کنند و به ماشین دیگری برخورد کنند که سعی دارد از آن فرار کند. به طور کلی نگرانی در مورد همسایگان من وجود ندارد. آنتونی مور، یکی از همسایگان، در مورد خودم، درباره مردمی که در این جامعه زندگی می کنند، می گوید.

استوکس می‌گوید چراغ‌ها نیز باید در واتکینز درایو و پل خیابان بیلی تعمیر شوند.

قبل از اینکه شورای شهر بتواند این تصمیم را تایید کند، یک مدیر ایمنی عمومی باید توسط شهردار منصوب شود.

WJTV 12 News با یکی از مقامات شهر در مورد نگرانی های ایمنی Medgar Evers صحبت کرد. آنها به ما می گویند که در حال بررسی آن هستند.

[ad_2]

Leave a reply