از سخنرانی عمومی لذت می برید؟ در اینجا نحوه پرداخت آن آورده شده است

[ad_1]

به عنوان یک کارآفرین یا رهبر کسب و کار، دانستن نحوه صحبت کردن با مخاطبان یک مهارت شغلی ضروری است. آیا خوب نیست اگر منبع درآمد ثابتی نیز باشد؟ این می تواند باشد – اگر درست به آن نزدیک شوید. این بینش از آلینا جی لوین، سخنران عمومی مکرر و بنیانگذار Quantum Success Solutions، و یک مربی سخنران آمده است.

به عنوان یک سخنران حرفه ای چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟ او می‌گوید: «من کارآفرینانی را می‌شناسم که سالانه 5000 دلار از صحبت کردن و 300000 دلار در سال صحبت کردن و همه چیز در این بین درآمد دارند. من افرادی را می شناسم که 500 دلار برای یک سخنرانی یا 7500 دلار برای یک روز یا 20000 دلار برای سخنرانی اصلی در یک رویداد شرکتی دریافت می کنند.

همه چیز به عواملی مانند میزان تجربه شما، میزان شهرت شما در صنعت خود (یا فراتر از آن)، و میزان زمانی که مایل به اختصاص دادن به بازاریابی و توسعه تجارت خود هستید بستگی دارد. همچنین خیلی چیزها به مخاطبانی که برای آنها صحبت می کنید بستگی دارد. گروه های غیرانتفاعی محلی ممکن است هزینه کمی داشته باشند یا چیزی برای پرداخت نداشته باشند. انجمن‌ها یا شرکت‌های تجاری ملی احتمالاً جیب‌های عمیق‌تری خواهند داشت و هزینه بیشتری خواهند پرداخت.

خبر خوب این است که به‌عنوان یک کارآفرین، بسیاری از مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک سخنران موفق را دارید، زیرا راه‌اندازی یک کسب‌وکار سخنرانی شبیه به راه‌اندازی یک محصول یا شرکت جدید است. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، در اینجا توصیه هایی از لوین وجود دارد.

1. در مورد آنها صحبت کنید، نه شما.

اگر در حال برنامه ریزی برای عرضه محصول جدید بودید، آن را بر اساس آنچه که می خواهید بفروشید، قرار نمی دادید، بلکه بر اساس آن چیزی که مشتریان شما می خواهند بخرند، قرار نمی گرفتید. با این حال، وقتی صحبت از سخنرانی حرفه‌ای به میان می‌آید، بسیاری از کارآفرینان باهوش هنوز این اشتباه را مرتکب می‌شوند که برنامه‌های خود را بر اساس آنچه که احساس می‌کنند آماده صحبت کردن هستند، پایه گذاری می‌کنند، نه آنچه که مخاطب ممکن است از آنها نیاز داشته باشد.

لوین می‌گوید: «با درک این موضوع شروع می‌شود که اگر برای صحبت کردن به شما پول می‌دهند، باید نوعی دگرگونی برای مخاطب ایجاد کنید.» شما باید مشکلی را برای آنها حل کنید یا دستور کار آنها را پیش ببرید، آن دستور کار هر چه که باشد.” او می افزاید، یکی از اشتباهات بزرگ بسیاری از کارآفرینان این است که تصور می کنند چون داستان جالبی برای گفتن دارند یا دانشی برای به اشتراک گذاشتن دارند، کسی به آنها پول می دهد تا صحبت کنند. “به احتمال زیاد شما چیز جالبی برای گفتن دارید، اما باید آن را به راه حلی برای آن مخاطب ترجمه کنید. و این کار است. این چالش است. شما به طور منحصر به فردی قادر به کمک به مردم هستید؟”

2. برای تحقیقات بازار وقت بگذارید.

یافتن پاسخ این سوال احتمالاً به تحقیقات بازار نیاز دارد، درست همانطور که اگر قرار بود محصول یا خدمات جدیدی ارائه دهید (که در واقع همان کاری است که انجام می دهید) انجام می دهید. حرفه صحبت کردن حرفه ای خود لوین پس از آن شروع شد که او از کارفرمایان بالقوه شنید که دانشجویان STEM از برنامه کارشناسی ارشد در دانشگاه آریزونا جایی که او مدیر برنامه بود، استخدام نمی شوند زیرا آنها فاقد مهارت های “نرم” مانند ارتباطات، شبکه و رهبری هستند. . او شروع به آموزش این مهارت ها به دانش آموزانش کرد و سپس متوجه شد که بسیاری از افراد در حرفه های STEM نیز باید آن ها را یاد بگیرند. او می‌گوید: «این یک دگرگونی برای مخاطبان است، زیرا برای آنها شغل ایجاد می‌کند.

او می گوید که در اوایل حرفه گویندگی، او همچنین سعی کرد خود را به عنوان یک سخنران انگیزشی معرفی کند. “این یک اشتباه بود. سخنرانان انگیزشی زیادی وجود داشتند و این ارزش اصلی من نبود.” یادگیری شناسایی و بازاریابی پیشنهاد ارزش منحصر به فرد او اولین گام در ایجاد کسب و کار اسپیکینگ او به عنوان منبع درآمد بود.

3. تمرین کنید.

مانند هر چیز دیگری، هر چه بیشتر صحبت کنید، در آن بهتر خواهید بود. بنابراین اگر می‌خواهید یک سخنران حرفه‌ای شوید، لوین پیشنهاد می‌کند که مانند او، با انجام بسیاری از تعاملات رایگان شروع کنید. او توضیح می‌دهد که یادگیری نحوه تعامل واقعی با مخاطب و تنظیم دقیق پیام و ارائه‌تان، روی صحنه زمان می‌برد. “وقتی در حال شروع کار در زمینه صحبت کردن خود هستید، به ندرت برای اولین برخوردها پولی به شما پرداخت می شود. ایجاد مهارت ها و شهرت پلت فرم زمان می برد تا بتوانید آن هزینه های بالاتر را کنترل کنید. شبکه را انتخاب کنید.” لوین می‌گوید با صحبت رایگان، شبکه‌ای از افرادی را که صحبت کردن او را دیده بودند و ارزش پیشنهادی او را می‌دانستند، ایجاد کرد که بعداً منجر به سخنرانی پولی شد.

4. کارآفرین باشید.

لوین توصیه می کند آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را در هر صفحه از وب سایت خود داشته باشید تا برنامه ریز رویداد بتواند به راحتی آن را پیدا کند. و او توصیه می کند هر زمان که تلفن شما زنگ خورد، پاسخ دهید، در غیر این صورت ممکن است به سراغ شخص دیگری بروند.

فراتر از آن، مانند یک کارآفرین رفتار کنید. سال ها پیش، زمانی که لوین هنوز برای دانشگاه آریزونا کار می کرد، در یک جلسه توسعه حرفه ای یک روزه با یک سخنران اصلی ناامید کننده شرکت کرد. او می‌گوید: «او افتضاح بود و باعث شد تماشاگران احساس وحشتناکی کنند. بنابراین او با مدیر رویداد تماس گرفت و گفت: “این کارگاه جالبی بود. من می خواهم خود را به عنوان سخنران اصلی در دفعه بعد معرفی کنم.” او از او پرسید که چقدر به مجری برنامه پرداخته است و موافقت کرد که با همان هزینه این کار را انجام دهد. او می‌گوید: «این اولین سخنرانی من با پرداخت پول بود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]