اداره پلیس مونرو به تماس قطعی 911 پاسخ داد و منجر به دستگیری مرد مونرو شد.

[ad_1]

سلب مسئولیت: «همه افراد تا زمانی که جرمشان ثابت نشود بی گناه فرض می شوند».

مونرو، لا. (KTVE/KARD) — در 21 نوامبر 2022، در ساعت 7:04 صبح، افسران به تماس قطعی 911 در آپارتمان Bon Aire Drive پاسخ دادند. هنگامی که مقامات به صحنه رسیدند، قربانی توضیح داد که دوست پسر هشت ساله سابق او، گالن گالمور، در حالی که او و سه فرزندش در خواب بودند به خانه او نفوذ کرد.

عکس با حسن نیت از دفتر کلانتری اواچیتا

وقتی گالمور وارد اتاق خوابش شد، قربانی سعی کرد 911 را شماره گیری کند، اما گالمور توانست تلفن خود را بگیرد و خط را قطع کند. به گفته مقتول، او سپس او را با پاهایش از تخت بیرون کشید و با مشت بسته به صورتش مشت زد.

قربانی در حالی که توسط گالمور مشت می شد شروع به جیغ زدن کرد که باعث شد گلوی او را گرفته و خفه کند. دختر چهار ساله گالمور وارد اتاق خوابی شد که مادرش را در آنجا خفه می کردند و سعی کرد پدرش را از او بیرون بکشد.

در حالی که مأموران در ورودی مقتول را می زدند، صدای پایی را از پشت دروازه چوبی در کنار آپارتمان شنیدند که به نظر می رسید کسی در حال دویدن است. گالمور جایی در صحنه پیدا نشد.

به افسران اطلاع داده شد که گالمور سابقه محکومیت قبلی به خاطر باتری خانگی با قربانی داشته است. علاوه بر این، قربانی یک دستور حفاظتی ثبت کرده بود که در سال 2024 منقضی می شود.

قربانی توانست آدرسی برای گالمور به مقامات ارائه دهد و چند ساعت بعد، مأموران به خیابان دزیارد اعزام شدند و با گالمور در آپارتمانش تماس گرفتند. به نظر می‌رسید که گالمور روی شلوارش گل و علف داشت.

موضوع حقوق میراندا او خوانده شد و توسط پلیس دستبند زده شد. او از پاسخ دادن به سؤالات خودداری کرد، اما وقتی از او پرسیدند که چرا درب مقتول را لگد زده‌اید، پاسخ داد: «اگر در را لگد بزنم، آسیب قابل مشاهده‌ای وجود دارد».

Galen Galmore اتهامات زیر را دریافت کرد:

  1. نقض دستور حفاظتی
  2. دزدی ساده
  3. تهاجم به خانه
  4. باتری سوء استفاده خانگی; تخلف دوم
  5. باتری سوء استفاده خانگی، در معرض خطر قرار دادن کودکان
  6. عدم ظهور
  7. تداخل در ارتباطات اضطراری

اوراق قرضه فعلی جالینوس 2500 دلار تعیین شده است.

[ad_2]

Leave a reply