ابتکار ایمنی عمومی شهرستان هیندز به تعداد موارد عقب افتاده رسیدگی می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در اوایل سال جاری، مجلس قانونگذاری ایالت می سی سی پی تصویب شد و فرماندار ریوز، چندین لایحه قانونی را امضا کرد که سرمایه گذاری قابل توجهی در سیستم های ایمنی عمومی و عدالت کیفری انجام می دهد.

این لوایح این امکان را فراهم می کند که افسران پلیس بیشتری در خیابان های جکسون و منابع بیشتری برای پاسخگویی کسانی که مرتکب جنایت در دادگاه شوند، فراهم شود. ابتکار ایمنی عمومی شهرستان هیندز از 1 ژوئیه 2022 اجرایی شد.

یکی از اولین اقدامات این ابتکار انتصاب چهار قاضی ویژه برای کمک به پرونده های معوقه در شهرستان هیندز بود. علاوه بر این، دفتر دادستان ناحیه هیندز دستیاران وکلای ناحیه، بازرسان جنایی، حقوقدانان و کارکنان اداری را استخدام کرده است.

آنها همچنین فضای اداری و فضای دادگاه و همچنین تجهیزات و نرم افزارهای لازم را برای رسیدگی موثرتر پرونده ها ایمن کرده اند. دفتر وکلای دولتی همچنین در حال جذب و استخدام وکلا و کارکنان جدید برای کمک به روند قضایی است.

تنها در سال جاری، 508 پرونده در شهرستان هیندز از طریق محاکمه، درخواست، اخراج یا برنامه های انحرافی حل و فصل شده است. 79 درصد از تمام پرونده های فعال با احکام مجرمیت، اقرار به گناه یا برنامه های انحرافی به پایان رسیده اند. اکثر احکام مجرمانه برای حبس ابد بوده است. 275 اعتراف به گناه و 25 محاکمه وجود داشته است که بیشتر آنها محاکمه قتل بوده است.

بیش از 2000 پرونده باز در شهرستان هیندز وجود دارد. به عنوان بخشی از این ابتکار، قانونگذار میلیون ها دلار را در سه لایحه تخصیصی جداگانه برای کارکنان اضافی در دفتر دادستانی منطقه، قضات موقت ویژه جدید که توسط دادگاه عالی می سی سی پی منصوب می شوند و مدافعان عمومی برای کمک به روند قضایی تصویب کرد.

قوه مقننه همچنین 37 افسر جدید را به نیروی پلیس کاپیتول اضافه کرد و مجموع افسران آن را به 150 افسر رساند، بودجه ای را برای تجهیزات و فناوری پلیس کنگره اختصاص داد و در ارتقاء آزمایشگاه جنایی دولتی سرمایه گذاری کرد.

[ad_2]

Leave a reply