آیا راه حل استعفای بزرگ می تواند به سادگی قدردانی باشد؟ یک مطالعه جدید نشان می دهد که بله

[ad_1]

استعفای بزرگ صنعت کلبه ای از کارشناسان را ایجاد کرده است که دقیقاً چه کسی و چرا این کار را ترک می کند. آیا این عمدتاً کارکنان خدماتی به دنبال دستمزد بهتر هستند یا کارکنان اداری سوخته؟ چند نفر برای راه اندازی کسب و کار خودشان را ترک می کنند؟ چه مقدار از آن مربوط به وضعیت وخیم مراقبت از کودکان است؟

این قطعات جذاب هستند، اما اگر کارفرمایی هستید که نگران استخدام نیروی کار در کسب و کار خود هستید، آنها همچنین حواس شما را از نگرانی اصلی شما منحرف می کنند. آنچه کارفرمایان می‌خواهند بدانند ساده است: چگونه می‌توانید افراد خود را وادار به ماندگاری کنید؟

به طور مفید، همه بحث ها در مورد اینکه چرا افراد سیگار را ترک می کنند، پیشنهادات ملموس زیادی را برای کارفرمایان ایجاد کرده است. انعطاف‌پذیری، معنا، فرهنگ سالم، فرصت‌های روشن برای پیشرفت شغلی، و مانند همیشه، دستمزد مناسب و برنامه‌ریزی انسانی، همگی برای حفظ و نگهداری توسط کارشناسان مهم ارزیابی شده‌اند. اما یک مطالعه جدید بر قدرت یکی از ساده ترین عوامل تأثیر می گذارد: قدردانی.

“متشکرم” بیش از آن چیزی که فکر می کنید اهمیت دارد.

برای این مطالعه که اخیراً در مجله روانشناسی کاربردی منتشر شده است. محققان بر روی یکی از سخت ترین حرفه های این بیماری همه گیر، یعنی کارکنان مراقبت های بهداشتی تمرکز کردند. از هر پنج کارمند مراقبت‌های بهداشتی، یک نفر این حرفه را ترک کرده است و آن‌هایی که باقی مانده‌اند، طبق همه حساب‌ها، با فرسودگی شدید مواجه هستند. اگر تا به حال گروهی نیاز به مداخله حفظ خوب داشته باشند، در حال حاضر پزشکان و پرستاران هستند.

بنابراین، محققان چه تغییر گسترده سیاست یا تغییر رادیکالی را امتحان کردند؟ هیچ چیز خارق العاده تر از قدردانی از جانب کسانی که به آنها خدمت کرده اند نیست. این تیم از صدها پزشک و پرستار در بیمارستان‌های چین و سنگاپور خواست تا در مورد میزان قدردانی از بیماران و تأثیر آن بر سطح انرژی و خلق و خوی آنها گزارش دهند. آنها همچنین از همسران کارگران در مورد چگونگی سرایت شرایط بیمارستان به زندگی خانگی آنها نظرسنجی کردند.

تیم بدون تعجب متوجه شد که بیماران سپاسگزار با شرکای شادتر، کارکنان مراقبت های بهداشتی شادتر را ایجاد می کنند. چیزی که آنها را شگفت زده کرد، بزرگی اثر بود.

نویسندگان در INSEAD گزارش دادند: “ما دریافتیم که دریافت قدردانی به کارکنان مراقبت های بهداشتی در محل کار انرژی می دهد و به طور قابل توجهی زندگی خانوادگی آنها را با تبدیل شدن به همسران بهتری بهبود می بخشد. به نظر می رسد قدردانی تاثیر بیشتری بر گیرنده دریافت کننده دارد.” دانش

این اولین باری نیست که محققان تأثیرات بزرگ و تکان دهنده کمی قدردانی را نشان می دهند. برای یک مطالعه قبلی، تیمی به رهبری آدام گرانت از وارتون، از یکی از کارمندان یک شرکت دعوت کرد تا بیاید و با کارکنان مرکز تماس صحبت کند که تلاش‌هایشان باعث فروش شد که در نهایت حقوق او را پرداخت کرد. پس از شنیدن صدای قدردانی همکارشان برای زحماتشان، درآمد کارگران مرکز تماس 20 درصد در هر شیفت افزایش یافت.

چگونه شکرگزاری را درست انجام دهیم

تشکر از کسی که به طور مشخص از کار شما سود می برد ممکن است چیز کوچکی به نظر برسد، اما تأثیر آن بر انرژی و عملکرد می تواند عمیق باشد. و بسیاری از کارگران پس از دو سال هرج و مرج همه گیر به آسانسور در آن مناطق نیاز دارند. محققان می نویسند: “ما معتقدیم یافته های ما را می توان به کارگران دیگر خدمات ضروری مانند حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، تحویل و غذا تعمیم داد.”

کلید به دست آوردن بیشترین سود از قدردانی، یافتن راه هایی است که آن را در ریتم روزانه کار بگنجانید. محققان ادعا می کنند: “اشارات بزرگ سالانه مانند روز جهانی پزشکان یا پرستاران مهم هستند اما کافی نیستند. برای اینکه قدردانی جادویی خود را به کار گیرد و به کارگران ضروری انرژی برای ادامه کار بدهد، نکته کلیدی این است که به طور منظم آن را تمرین کنند.”

بنابراین اگر می‌خواهید کارکنان خود را راضی نگه دارید، شاید وقت آن رسیده است که خلاقانه در مورد نحوه تغذیه آنها با یک رژیم غذایی منظم از قدردانی مشتری فکر کنید. آیا می توانید آن گواهی بزرگی را که دریافت کرده اید برای کل شرکت ارسال کنید؟ شاید دیواری از تشکر که در آن مشتریان می توانند کلمات قدردانی را به همراه داشته باشند به خوبی از بین برود؟ یا اینکه یک صفحه از کتاب بازی Grant را بردارید و یک مشتری بیاورید تا در مورد اهمیت کار تیم شما برای آنها صحبت کند؟

مداخلاتی مانند این ممکن است ساده به نظر برسند (و هیچ‌کس پیشنهاد نمی‌کند که می‌توانند در مورد شرایط کاری استثمارگرانه مقاله ارائه دهند)، اما آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که تفاوت بین استخدام سردرد و نگه داشتن بهترین افراد در اطرافتان می‌تواند به سادگی یک تشکر معمولی از مشتریان باشد. .

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]