آیا دولت وقفه بازپرداخت وام دانشجویی را تمدید می کند؟

[ad_1]

واشنگتن (NEXSTAR) – تنها دو هفته مانده به از سرگیری پرداخت وام های دانشجویی، دولت بایدن هنوز برنامه بازی خود را اعلام نکرده است.

در حالی که میگل کاردونا وزیر آموزش ایالات متحده نمی تواند برخی از جزئیات رایزنی ها را به اشتراک بگذارد، او گفت: “مکالمات روزانه در حال انجام است.”

کاردونا گفت که در حال مذاکره نزدیک با کاخ سفید برای تعیین اینکه آیا توقف پرداخت ادامه خواهد داشت یا خیر.

کاردونا گفت: “ببینید، ما می‌دانیم که بسیاری از آمریکایی‌ها منتظر پاسخ در این مورد هستند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که با آنها ارتباط برقرار می‌کنیم و زمانی که زمان بازپرداخت وام‌ها فرا می‌رسد، آن‌ها کار طولانی‌تری دارند.”

کاخ سفید اعلام کرد که در حال بررسی بخشیدن 10000 دلار بدهی دانشجویی به ازای هر وام گیرنده است. اما این مبلغ با 50000 دلاری که بسیاری از دموکرات‌ها در کاپیتول هیل می‌گویند ضروری است، فاصله زیادی دارد.

جودی چو، نماینده کالیفرنیا، گفت: «کاهش بار یکی از اولویت‌های اصلی است که می‌توانیم داشته باشیم.

چو برای مقدار بیشتر فشار آورد.

او گفت: «ما باید حرکتی در این زمینه داشته باشیم.

ویزدام کول از NAACP گفت اگر دولت بایدن واقعاً می‌خواهد به کاهش شکاف درآمدی بین سیاه‌پوستان و سفیدپوستان آمریکایی کمک کند، باید جسورانه رفتار کنند.

کول گفت: “ما می دانیم که متوسط ​​وام گیرندگان سیاه پوست حدود 53000 دلار بدهی دانشجویی دارد… این واقعاً چیزی است که می تواند زندگی رای دهندگان را در سراسر کشور تغییر دهد.”

کول هشدار داد که اقدام نکردن می تواند به دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای آسیب برساند.

او گفت: «از آنجایی که ما شاهد تاخیرهای بیشتر در این اعلام هستیم، رای دهندگان واقعاً مضطرب شده اند.

[ad_2]

Leave a reply