کیت هادسون میلیون ها ایده تجاری دارد

[ad_1]

کیت هادسون، بازیگر برنده گلدن گلوب و موسس برند سریال، می گوید: «من واقعاً علاقه ای ندارم که همیشه به عنوان چهره در مقابل تجارت باشم. “تنها چیزی که می دانم این است که من مدیرعامل نیستم. من نمی خواهم تجارتی را اداره کنم.”

هادسون به من گفت شرکتپادکست What I Know که علیرغم اینکه دائماً روی ایده‌هایی برای محصولات و شرکت‌های جدید کار می‌کند، دریافته است که ترجیح می‌دهد با بنیان‌گذاران با تجربه برای مدیریت عملیات روزانه شریک شود. او می‌گوید: «من یک برج حمل هستم. حوصله‌ام سر می‌رود. باید به حرکت ادامه دهم.» او این کار را با Fabletics انجام داده است. و از 2013 تا 2021 تایید شد. او این کار را با King St. ودکا، برندی که او به راه‌اندازی آن در سال 2019 کمک کرد. و او این کار را با جدیدترین سرمایه‌گذاری خود، InBloom، یک شرکت مکمل‌های گیاهی که در آگوست 2020 شروع به کار کرد، انجام داده است.

اما هادسون تاکید می‌کند که او اینفلوئنسر ساده نیست، فقط پس از چند عکس گرفتن، محصولات را در یک فید عرضه می‌کند. این می‌تواند برای شرکای جدید تعجب‌آور باشد، که معمولاً از او می‌خواهند تا جایی که ممکن است مشارکت کند، شاید بر اساس برنامه‌ای که قبلاً فشرده‌اش از قبل انتظار چندانی نداشته باشد. او می‌گوید: «من برعکس هستم… شما باید از خود بپرسید که آیا از اینکه چقدر درگیر آن هستم راحت هستید؟» او به ویژه به تحقیق و توسعه، فرمول‌بندی محصول، قیمت‌گذاری و استراتژی بازاریابی علاقه‌مند است. “هیچ محصولی وجود ندارد که بدون اینکه دستم روی آن باشد، عرضه شود.”

شاید برخی از تجربیات هادسون به عنوان یک هنرپیشه مورد تقاضا بر تمایل او برای شریک شدن تنها با مارک هایی تأثیر گذاشته است که او را به اندازه کافی هیجان زده می کند تا دستانش را کثیف کند. او می‌گوید زمانی که برای قراردادهای حمایتی مستقیم با او تماس می‌گرفتند، “همیشه باعث می‌شد احساس بدی داشته باشم، زیرا احساس واقعی بودن نمی‌کردم.”

این روزها، تمرکز او با InBloom مستقر در نیویورک این است که سلامتی را از طریق مکمل‌های ویتامینی و گیاهی در دسترس یک بازار انبوه قرار دهد، اما همچنین به این سیاره آسیب زیادی نرساند. او توضیح می‌دهد که با این دو ایده‌آل که اغلب در تضاد هستند، ساختن کسب‌وکار با شیوه‌ها و محصولات پایدار به بازی با حاشیه‌های کم تبدیل می‌شود.

هادسون می گوید: “من فکر می کنم هر شرکتی باید مسئولیتی داشته باشد. فکر می کنم این روزها هر شرکتی یک ماموریت دارد.” “فقط این است که برخی از افراد تمایل بیشتری به کاهش حاشیه سود خود نسبت به دیگران دارند. برای من، ترجیح می‌دهم سود کمتری داشته باشم، یک محصول را مقرون به صرفه‌تر کنم، و کمتر سود کنم تا بتوانم بیشتر بسازم. من بیشتر بلند مدت به نظر می‌رسم تا کوتاه مدت. -مدت، اصطلاح. “

برای مصاحبه کامل من با کیت هادسون، روی پخش کننده زیر کلیک کنید یا آنچه را که می دانم در پادکست های اپل یا هر جایی که گوش می دهید پیدا کنید.

[ad_2]