تعدادی از ساکنان جکسون روز دوشنبه، 23 می، در مورد مشکلات مربوط به قبوض آب خود در تالار شهر صحبت کردند.
تعدادی از ساکنان گفتند که چند ماه است که قبض آب دریافت نکرده اند. برخی دیگر می گویند که صورت حساب آنها تنها در یک ماه هزاران دلار افزایش یافته است.
یکی دیگر از موضوعات مهم مورد بحث عدم تعویض کنتورهای آب توسط مردم بود.
تا کنون، کارلا دازت با شرکای پایداری گفته است که از زمانی که شرکت شروع به جایگزینی کنتورهای قدیمی در فوریه کرد، حدود 16000 کنتور جدید نصب شده است.
اما اعضای جامعه می گویند که Sustainability Partners بیش از ده ها خانه را نادیده گرفته است.
به گفته این شرکت، داده های آنها در مورد خانه های دارای حساب آب فعال بر اساس داده های قدیمی زیمنس است. دازت می گوید که در حال کار برای به روز رسانی آن هستند.
شرکای پایداری همچنین توصیه کردند که ساکنان دارای مشکلات صورتحساب به گزینههای طرح پرداخت توجه کنند، زیرا شهر نمیتواند قبض آب را به طور کامل تسویه کند.
برخی گفتند که نگران این هستند که یک طرح پرداخت ممکن است آنها را مجبور به پرداخت بیشتر از بدهی واقعی خود کند.
کتی رابینسون از ساکنان ساوت جکسون گفت: “قبض من از 68 دلار به 3500 دلار رسید و من واقعاً نمی دانم الان چیست زیرا صورت حسابی دریافت نکرده ام.” درست شد. چون فکر میکنم اینقدر بالا پریدن مضحک است و نمیتوانم آن را بپردازم.”
استوکس، عضو شورای شهر، گفت: “برخی افراد صورت حسابی دریافت می کنند که خیلی زیاد است. برخی دیگر اصلا صورتحساب دریافت نمی کنند و قرار است صورتحساب دریافت کنند. بنابراین، شما چند نفر را وادار می کنید تا برای بسیاری از آنها پرداخت کنند.” در اینجا، ما آب می خریم. بنابراین، اگر می خریم به این معنی است که آب کمتری مصرف می کنیم. پس چرا قبض های ما اینقدر بالاست. “Councilman Stokes ادامه داد.
استوکس، عضو شورا، مسائل مربوط به آب و صورتحساب شهر را یک بحران خواند.
استوکس می گوید تا چند هفته دیگر میزبان تالار شهر دیگری خواهد بود. او می خواهد از مسئولان شهری دعوت کند که قدرت تنظیم قبوض آب را برای رفع نگرانی های همه دارند.