کنت استوکس، عضو شورا، میزبان تالار شهر در مورد کنتور آب، مسائل مربوط به صورتحساب است



جکسون، خانم (WJTV) – تعدادی از همسایگان جکسون در روز دوشنبه 23 می در یکی از تالارهای شهر درباره مشکلات مربوط به قبض آب خود صحبت کردند.

چندین همسایه گفتند که چند ماه است که قبض آب دریافت نکرده اند. برخی دیگر گفتند که صورت حساب آنها تنها در یک ماه هزاران دلار افزایش یافته است.

یکی دیگر از موضوعات مهم مورد بحث عدم تعویض کنتورهای آب توسط مردم بود.

کارلا دازت، همراه با Sustainability Partners، گفت که حدود 16000 کنتور جدید از زمانی که شرکت شروع به جایگزینی کنتورهای قدیمی در فوریه کرد، نصب شده است. با این حال، همسایگان گفتند که Sustainability Partners بیش از ده ها خانه را نادیده گرفته است.

به گفته این شرکت، داده های آنها در مورد خانه های دارای حساب آب فعال بر اساس داده های قدیمی زیمنس است. دازت گفت که در حال کار برای به روز رسانی آن هستند.

شرکای پایداری همچنین توصیه کردند که همسایگانی که مشکلات صورت‌حساب دارند، گزینه‌های طرح پرداخت را بررسی کنند، زیرا شهر نمی‌تواند قبض آب را به طور کامل تسویه کند.

برخی گفتند که نگران این هستند که یک طرح پرداخت ممکن است آنها را مجبور به پرداخت بیشتر از بدهی واقعی خود کند.

کتی رابینسون که در ساوت جکسون زندگی می‌کند، گفت: «قبض من از 68 دلار به 3500 دلار رسید و من واقعاً نمی‌دانم الان چیست زیرا صورت‌حساب دریافت نکرده‌ام.» من واقعاً تلاش می‌کنم. برای درست کردن این موضوع چون فکر می‌کنم اینقدر بالا پریدن مضحک است و نمی‌توانم آن را بپردازم.»

کنت استوکس، عضو شورا، می‌گوید: “برخی افراد صورت‌حساب‌هایی دریافت می‌کنند که خیلی زیاد است. برخی دیگر اصلا صورت‌حساب دریافت نمی‌کنند، و قرار است صورت‌حساب دریافت کنند. بنابراین، شما چند نفر را مجبور می‌کنید تا برای بسیاری پول بپردازند.” اکثر مردم اینجا، ما آب می خریم. پس اگر به چه معنی می خریم، آب کمتری مصرف می کنیم. پس چرا قبض های ما اینقدر بالاست؟”

استوکس مسائل مربوط به آب و صورتحساب شهر را یک بحران خواند. او گفت که تا چند هفته دیگر میزبان تالار شهر دیگری خواهد بود. او می خواهد از مسئولان شهری دعوت کند که قدرت تنظیم قبوض آب را برای رفع نگرانی های همه دارند.