چگونه یک برند لوکس بر اساس اساسی ترین کالاها ساختم


آندره آ لیسبون در بارسلونا بزرگ شد، جایی که خانواده او صاحب کسب و کاری بودند که کالاهای آمریکایی را وارد می کرد و در اروپا توزیع می کرد. یکی از محصولاتی که توجه کارآفرینی او را به خود جلب کرد، ضدعفونی کننده دست بود – بسیار کاربردی و بسیار خسته کننده. به همین دلیل است که در سال 2016، مدت‌ها قبل از اینکه کووید به دنیا بیاموزد تمیز نگه داشتن دست‌ها برای سالم ماندن بسیار مهم است، او شروع به وسواس در مورد ضدعفونی‌کننده دست کرد. وقتی فهمید که ایالات متحده 30 درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد، با رویاهای اختراع مجدد یک کالای معمولی خانگی به آمریکا رفت. – همانطور که به کوین جی رایان گفته شد

فقدان کامل نوآوری در ضدعفونی کننده دست وجود داشت. بسیاری از فرمول ها بوی تکیلا یا ودکا می دادند. آنها چسبنده بودند. پوستت را خشک کردند این یک کالا بود. من همیشه کارآفرینانی را که در قلب طراح هستند، مانند استیو جابز و کوکو شانل، تحسین کرده ام. من معتقد بودم که با طراحی مجدد، می توانم محصولی را خلق کنم که مردم دوستش داشته باشند.

من به میامی نقل مکان کردم زیرا شبیه بارسلونا بود – هوای گرم، نزدیک اقیانوس، بسیاری از مردم اسپانیایی صحبت می کنند. من سه سال روی یک فرمول برای بالا بردن ضدعفونی کننده دست کار کردم. هدف یک فرمول ملایم تر با طراحی انقلابی بود. تاچ لند بر پایه مایع است – مانند آب است – و سریع جذب و نچسب است. ما نحوه تحویل آن را نیز دوباره تصور کردیم و یک کیف با طراحی زیبا ایجاد کردیم که در جیب شما قرار می گیرد. پمپ را فشار دهید تا مقدار مناسب اسپری آزاد شود. ما رایحه های مختلفی مانند وانیل و دارچین، هندوانه و مرکبات ایجاد کردیم.

ما 770000 دلار از سرمایه گذاران در سال 2018 برای کمک به راه اندازی اولیه جمع آوری کردیم. به جای فروش به سوپرمارکت ها و داروخانه ها، به دنبال خرده فروشان مد و زیبایی بودیم. ما خود را به عنوان یک برند سبک زندگی معرفی کردیم که اتفاقاً ضدعفونی‌کننده‌های دست را می‌فروشد. سال بعد، خرده فروش زیبایی Ulta را متقاعد کردیم که به ما فرصت بدهد. ما در 1300 فروشگاه راه اندازی کردیم و در عرض یک هفته به فروش رسیدیم. به زودی با Bloomingdale’s و Sephora قراردادهایی داشتیم. اکثر این خرده فروشان هرگز ضدعفونی کننده دست نفروخته بودند، اما مال ما متفاوت بود. ما ضدعفونی کننده دست را از بهداشت به زیبایی منتقل کردیم.

و رفتار مصرف کننده را تغییر دادیم. مردم زمانی که مال آنها رو به اتمام بود، مواد ضدعفونی کننده را یکی یکی می خریدند. امروزه، مردم شش، هفت واحد تاچ لند را به طور همزمان می خرند تا بتوانند هر روز هفته از یک رایحه متفاوت استفاده کنند – مانند یک عطر.

بزرگترین سوال برای این دسته این است که پس از کووید چه اتفاقی می افتد؟ ما روی ساختن برندی تمرکز کرده‌ایم که یک نیروگاه باشد، نه یک ستاره در حال تیراندازی. فروش مواد ضدعفونی کننده در بازار گسترده تر در حال کاهش است، اما ما در مقایسه با سال 2020، 30 درصد بیشتر در هفته دستگاه می فروشیم. واضح است که موفقیت ما فقط محصول همه گیری نیست.

بیشتر کاوش کنید منطقه ای 2022 شرکت هامستطیل

از شماره مارس / آوریل 2022 شرکت مجله