گوگل راه هایی برای دانستن اینکه آیا شرکت شما برای تجارت باز است یا خیر، دارد.
هفته گذشته، گوگل برنامهای را برای استفاده از یادگیری ماشینی برای شناسایی ساعات کاری نادرست در فهرستهای کسبوکار آنلاین خود اعلام کرد و با استفاده از پیشبینیهای ساعت دقیق تولید شده توسط هوش مصنوعی، فهرستها را فورا تصحیح کرد.
گوگل این خبر را همزمان با رونمایی از نقشه 101 خود اعلام کرد، تلاش اخیر این غول فناوری برای ساخت نقشه های گوگل تا حد امکان دقیق و به روز.
مدل پیشبینی ساعت از دادههای مختلفی تغذیه میشود، مانند ساعات کاری سایر مغازههای اطراف، اطلاعات وبسایت یک کسبوکار، و حتی تصاویر نمای خیابان Google از ویترین فروشگاهها و هر تابلوی قابل مشاهده ویترین که ساعات کاری آن را فهرست میکند. همچنین زمانی را در نظر میگیرد که صاحب کسبوکار آخرین ساعتها را بهصورت دستی تغییر داده است و زمانهای محبوب آن – دادههای تاریخچه مکان انبوه و ناشناس مشتریانی که از کسبوکار بازدید میکنند – چه زمانی شلوغتر است. بنابراین یکی از راههایی که گوگل میتواند تشخیص دهد که ساعات کاری نادرست است، این است که شلوغترین زمانها زمانی رخ میدهد که ظاهراً یک کسبوکار بسته است.
این شرکت به The Verge تایید کرد که گوگل به صراحت به کاربران نمیگوید چه زمانی ساعتها توسط هوش مصنوعی خود بهروزرسانی میشوند و اگر الگوریتم «درجه بالایی از دقت آنها اطمینان داشته باشد» تغییرات را بهطور خودکار اعمال میکند. با این حال، اگر شکی وجود داشته باشد، Google تغییر ساعتها را با یک شخص واقعی، از جمله کاربران Google Maps و صاحبان کسبوکار، تأیید میکند و اعلامیهای به فهرست اضافه میکند که ممکن است ساعت تغییر کرده باشد.
گوگل در اعلامیه خود به اشتراک گذاشت، مدل یادگیری ماشینی از نوسان ثابت ساعات کار برای بسیاری از مشاغل بر اساس تغییر محدودیت های مرتبط با بیماری همه گیر الهام گرفته شده است. پیش بینی های تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ این شرکت به چشم انداز همیشه در حال تغییر است.