چگونه کلینیک Maven با کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی به موفقیت دست یافت

[ad_1]

خوش آمدید به شرکت‘s پروژه بنیانگذاران پادکست با الکسا فون توبل، جایی که ما داستان‌هایی از جرات، الهام و انگیزه را برای شما به ارمغان می‌آوریم که کارآفرینان آینده را تعریف می‌کنند. هر هفته، کتاب بازی حرفه‌ای بنیان‌گذاران را بررسی می‌کنیم و کشف می‌کنیم که چه چیزی باعث می‌شود که آنها تیک بزنند. در قسمت این هفته:

زمانی که کیت رایدر Maven را در سال 2014 تأسیس کرد تا مراقبت های بهداشتی برای زنان و خانواده ها را از ابتدا به تصویر بکشد، او از همه چیز جلوتر بود. با ارائه مراقبت مجازی در هسته خود، او Maven را به بزرگترین شبکه بهداشت از راه دور برای سلامت زنان و خانواده در سراسر جهان تبدیل کرده است. رشد Maven با استراتژی بازاریابی “چکمه های روی زمین” شروع شد و در سال های اخیر توسط Covid سرعت گرفته است. امروزه، این شرکت دارای یک مدل B2B پر رونق است که از بیش از 10 میلیون خانواده در 175 کشور پشتیبانی می کند. رایدر به اشتراک می‌گذارد که چگونه یک مقوله جدید در مراقبت‌های بهداشتی برای پر کردن تمام لحظات خارج از مطب دکتر ایجاد کرده است، و اینکه چرا حرفه قبلی او به عنوان یک روزنامه‌نگار او را به بنیان‌گذار قوی‌تری تبدیل کرده است: «آنچه که من در مورد کارآفرینی خیلی دوست دارم این ایده بود که می‌توانستید. هنوز داستان را پیدا کنید، اما پس از آن شما یک محصول برای کمک به حل مشکل ایجاد می کنید، در حالی که فقط در مورد آن بنویسید. بنابراین این چیزی بود که من را فوق العاده هیجان زده کرد.”

[ad_2]