احتمالاً می دانید که داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر برای سایت شما ضروری است. با این حال، آیا می دانید اگر محتوای شما پاسخی را که انتظارش را داشتید نداشته باشد، چه کاری باید انجام دهید؟ یا اگر با وجود اینکه برای ایجاد محتوای جدید وقت و تلاش می کنید، درآمد شما افزایش نمی یابد؟
من در گذشته خودم را در این موقعیت یافتم و مجبور شدم راه های جدیدی برای بهبود استراتژی محتوای خود پیدا کنم. یکی از موثرترین روش هایی که من کشف کرده ام، ستون های محتوا است. محتوای ستون به جای یک کلمه کلیدی، روی یک موضوع خاص تمرکز دارد. شما می توانید حجم زیادی از محتوای ارزشمند را حول یک ستون ایجاد کنید.
ستون ها موضوعات یا مضامین کلیدی هستند که به شما کمک می کنند بر روی خوشه های محتوا تمرکز کنید. صفحات ستونی یک موضوع یا کلمه کلیدی سرفصل را پوشش میدهند و از طریق پستهای وبلاگ خوشهای که به صفحه ستون اصلی پیوند میدهند، فضایی برای گزارشدهی عمیقتر باقی میگذارد. شما همچنین ممکن است این موارد را شنیده باشید که محتوای پرچمدار یا محتوای سنگ بنا نامیده می شود.
مزایای بالقوه بسیاری وجود دارد که ستون های محتوا ارائه می دهند. این شامل:
- موتورهای جستجو و افراد را برای پیمایش محتوای خود آسان تر کنید
- افزایش رتبه برای صفحات پیوند داده شده
- محتوا را بر خواسته های مشتریان خود متمرکز کنید
شما سه نوع اصلی از صفحات ستون را پیدا خواهید کرد و مورد استفاده شما بستگی به اهداف بازاریابی شما دارد. این شامل:
1. چگونه به.
مقالات چگونه محتوای ارزشمندی را برای برند شما ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که خود را به عنوان یک متخصص در یک موضوع خاص قرار دهید. اگر میخواهید به افرادی که در جستجوی اطلاعات هستند دسترسی داشته باشید، استفاده از صفحههای نحوه کار گزینه خوبی است.
2. مقالات توضیح دهنده.
وبلاگ های طولانی نامزدهای هوشمندی برای صفحات ستون “چیست” یا “چیست” هستند. اینها عمیقاً به یک موضوع خاص می روند. می توانید موضوعات فرعی را به بخش ها و فصل های اضافی تقسیم کنید که برای موضوع پیچیده مفید است.
3. راهنما
قالبهای راهنما باید خلاصهای معتبر از یک موضوع ارائه کنند. پس از نوشتن، چندین صفحه باید پشتیبانی و پیوند به آن ارائه دهند.
به یاد داشته باشید، هدف این صفحات این است که به مخاطبان شما آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه دهند. برای انجام این کار، باید در نظر بگیرید که مخاطب شما چه کسی است. این به شما کمک می کند تا نوع محتوایی را که باید به عنوان محتوای ستونی ایجاد کنید، تعیین کنید.
همانطور که می بینید، بیش از چند دلیل برای اضافه کردن ستون های محتوا به وب سایت شما وجود دارد. آگاه بودن و دانستن آنچه این صفحات ارائه می دهند به شما کمک می کند تا به اهداف مورد نظر خود در وبلاگ و وب سایت خود برسید. فقط مطمئن شوید که محتوای صفحات ستون خود را بر روی سؤالات مخاطبان خود و آنچه آنها می خواهند بدانند متمرکز کنید. این به اطمینان از موفقیت تلاش های شما کمک می کند.