چگونه این شرکت صابون برای یک علت تغییر نام داد تا در فروشگاه ها متمایز شود – و کارایی بیشتری انجام دهد


دیوید سیمنیک از زمانی که پیشاهنگ عقاب شد می‌دانست که می‌خواهد کارآفرینی باشد که پس می‌دهد. پس از کالج، او در یک پیمانکار دولتی در دی سی مشغول کارآموزی بود که با آمار نگران کننده ای مواجه شد: بیش از یک میلیون کودک در کشورهای در حال توسعه سالانه بر اثر بیماری هایی جان خود را از دست می دهند که تا حد زیادی با شستن صحیح دست ها قابل پیشگیری است. بنابراین، در سال 2010، سیمنیک (و همکار Eagle Scout Eric Vong) یک شرکت مراقبت شخصی وگان را با ماموریت اهدای یک تکه صابون برای هر کالایی که فروختند، تأسیس کردند. او آن را Soapbox نامید، و این برند تا راهروهای Whole Foods راه یافت. اما زمانی که Soapbox برای تقویت تاثیر خود به Target جهش کرد، فروش محصول کاهش یافت. سیمنیک و رئیس شرکت دن دال متوجه شدند که زمان آن فرا رسیده است تا کاری جدی انجام دهند. – همانطور که به ملیسا آنجل گفته شد

سیمنیک: ما می‌دانستیم که این مأموریت طنین‌انداز شده است و مردم محصول را دوست دارند، اما بسته‌بندی مانع می‌شود که بتوانیم به خوبی و طبیعی بودن محصولاتمان ارتباط برقرار کنیم.

عروسک: ما با Anthem، آژانسی خارج از شهر نیویورک، یک برند تجاری را بازسازی کردیم. این اولین باری بود که ما پول زیادی سرمایه گذاری کردیم تا بفهمیم مصرف کننده ما چه می خواهد.

سیمنیک: اگر شکست می خورد، پولمان تمام می شد. تقریباً در همان زمان، ما یک پیشنهاد خرید دریافت کردیم. اصلا عالی نبود – سهام خالص – و ما احساس نمی کردیم که برای سهامدارانمان منصفانه باشد. در حالی که ما این جلسات نه چندان عالی را با خریداران بالقوه داشتیم، در صورت تغییر نام تجاری، مانند افزایش 450 درصدی فروش، پیش‌بینی‌های شگفت‌انگیزی در مورد میزان فروش دریافت می‌کردیم.

عروسک: ما متوجه شدیم که محصول باید در قفسه برجسته باشد و اثربخشی را به اشتراک بگذارد. ما از یک نام تجاری متمرکز بر یک ماموریت به یک برند برای رفع نیازهای مراقبت شخصی خریداران تبدیل شدیم. ماموریت شد گیلاس در بالا. ما تا به امروز 23 میلیون قطعه صابون اهدا کرده ایم.

سیمنیک: Soapbox در مورد این است که روی جعبه صابون خود قدم بگذارید تا کاری خوب برای دیگران انجام دهید. تغییر نام تجاری به ما اعتماد به نفس داد تا به گروه خرید بازگردیم و بگوییم: “ممنون، اما نه ممنون.”

عروسک: داشتن یک ماموریت فوق العاده است. اما اگر در راهروی مراقبت از مو در Target ایستاده اید، به دنبال انجام امور خیریه نیستید – شما به دنبال محصولی هستید که روز بد موهای شما را درمان کند.

بیشتر کاوش کنید منطقه ای 2022 شرکت هامستطیل

از شماره مارس / آوریل 2022 شرکت مجله