چگونه از هدر دادن پول در آزمایش های تجاری ناموفق جلوگیری کنیم

[ad_1]

وقتی نوبت به تجارت می رسد، آزمایش و امتحان چیزهای جدید با قلمرو همراه است. بهترین شرکت ها A/B عناوین، گرافیک وب سایت و خطوط موضوع ایمیل خود را آزمایش می کنند. آنها کمپین های بازاریابی را برای جمعیت های جدید اجرا می کنند و محصولات جدیدی را عرضه می کنند. میلیون‌ها روش مختلف وجود دارد که کسب‌وکار شما می‌تواند برای کمک به مقیاس آزمایش کند، و در حالی که می‌توانید هر کاری که در توان دارید برای اطمینان از موفقیت آن آزمایش‌ها انجام دهید، همیشه یک عنصر عدم اطمینان وجود دارد. بنابراین امروز می‌خواستم راهی را با شما به اشتراک بگذارم که می‌توانید مطمئن شوید که هر آزمایشی که انجام می‌دهید اتلاف وقت یا پول نیست.

اهداف خود را روشن کنید.

فرض کنید که شرکت شما می خواهد بازاریابی را به سمت یک جمعیت جدید شروع کند. شما تحقیق کرده اید، اعداد را خرد کرده اید و روی کاغذ به نظر می رسد شرط خوبی برای کسب و کار شما باشد. بنابراین شما خلاقیت ها را کنار هم می گذارید و برای راه اندازی کمپین آماده می شوید. اما قبل از انجام این کار، می خواهید هدف خود را روشن کنید. آیا هدف کمپین فروش محصولات است؟ خوب می شد اما هدف بزرگتر این است که بفهمید جمعیت جدید شما به محصولات شما علاقه مند است یا خیر و یاد بگیرید که چگونه به بازار جدید بفروشید. این دو هدف بسیار متفاوت هستند و نحوه اندازه گیری موفقیت نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین شما کمپین را به مدت 30 روز اجرا می کنید و فروش کمی کسب می کنید. اگر با هدف اول اندازه گیری کنید، آزمایش احتمالاً شکست می خورد. اما اگر با ثانیه اندازه گیری کنید، به این معنی که اطلاعات بیشتری در مورد جمعیت شناختی کسب کرده اید، یاد گرفته اید که چه فراخوان هایی باعث کلیک آن ها شده است و می توانید بهترین راه برای فروش به جمعیت جدید را در پایان کمپین بیابید، آنگاه هستید. موفقیت آمیز. و مقدار پولی که برای کمپین تبلیغاتی خرج کردید تلف نشد. این هزینه ای بود که برای یادگیری چیزی در مورد کسب و کار خود پرداختید.

از آموخته های خود موجودی تهیه کنید.

یکی دیگر از راه‌های افزایش بازگشت سرمایه (ROI) در آزمایش‌های ناموفق کسب‌وکارتان، این است که بعد از آزمایش، زمانی را برای گزارش‌دهی اختصاص دهید. بیایید بگوییم که کمپین تبلیغاتی هیچ فروش یا سرنخ تولید نکرد. آیا پس از آن اتلاف پول محسوب می شود؟ محتمل نیست شما یاد گرفتید که چه چیزی فراخوانی برای اقدامات موثر نیست. متوجه شدید که پلتفرم تبلیغاتی که امتحان کردید برای کسب و کار شما مناسب نیست. متوجه شدید که زمان بندی تبلیغات شما برای مخاطبان شما مناسب نیست. اغلب چیزهای بیشتری از شکست می توان آموخت تا از موفقیت. اگر سایر اعضای تیم در پروژه مشارکت داشتند، از آنها بخواهید که در مورد آنچه که فکر می کنند ما از آزمایش یاد گرفتیم و چه آموخته هایی را می توانیم در آزمایش های آینده به کار ببریم، بنویسند. یادداشت‌های خود را جمع‌آوری کنید و به آنچه مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست توجه کنید تا بتوانید از آن آموخته‌ها در آزمایش بعدی خود استفاده کنید.

وقتی نوبت به تجارت می رسد، همیشه احتمال شکست وجود دارد. اما شانس موفقیت نیز وجود دارد. تا زمانی که از تجربیات خود چیزی یاد بگیرید، چیزی به نام اتلاف وقت یا پول وجود ندارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]