چرا کارگران خط مقدم واقعاً دست از کار می کشند؟ شما می توانید آن را به 1 واقعیت ساده خلاصه کنید



کمبود نیروی کار زنجیره تامین یک مشکل خانگی است. قفسه‌های خالی، تحویل دیرهنگام و عرضه‌های موجود در انبار کل کشور را تحت تأثیر قرار داده است. بسیاری از آن ریشه در یک واقعیت ساده دارد: برندها نمی توانند به اندازه کافی کارگران خط مقدم را استخدام و حفظ کنند.

با افزایش گردش مالی بیش از 55 درصد در سال 2021، کسب و کارها در تلاش هستند تا کارمند ساعتی را بهتر درک کنند. خرده فروشان بزرگی مانند آمازون و والمارت دستمزد بالاتر، پاداش ثبت نام و سایر مشوق ها را برای جذب و حفظ نیروی کار خود ارائه می دهند. علیرغم همه اینها، میانگین کارگر انبار آمازون هنوز در عرض هشت ماه ترک می کند.

بنابراین، رانندگان کامیون، کارگران انبار، دریانوردان و غیره دقیقاً به دنبال چه هستند؟ برای پی بردن به این موضوع، WorkStep – یک پلت فرم استخدام و نگهداری زنجیره تامین – از آنها پرسید.

رشد شغلی مهمتر از دستمزد است

با توجه به بیش از 18000 کارگر خط مقدم در 150 شرکت، عدم رشد شغلی دلیل شماره 1 گردش مالی است. این ممکن است برای آمازون های جهان که معتقدند پول نقد پادشاه است، شوکه کننده باشد.

مطمئناً، پرداخت مهم است – در شماره 2 قرار می گیرد – اما پول به تنهایی حرفی برای گفتن ندارد. و در سه ماهه سوم 2021، پرداخت حتی در پنج دلیل اصلی برای ترک کار قرار نداشت. کارگران ساعتی به دنبال این نیستند که فقط چک های خود را به صورت ساعتی وارد کنند، ساعت کاری کنند و چک های خود را نقد کنند. آنها به دنبال شغلی معنادار هستند.

پس چرا شرکت‌ها میلیون‌ها دلار در دستمزدهای بالاتر سرمایه‌گذاری می‌کنند، اگر تنها بخشی از مشکل را حل کند؟ به گفته دن جانستون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل WorkStep (و مدیر سابق انبار)، مشکل به گوش دادن خلاصه می شود.

جانستون گفت: “بسیاری از برندها تصور می کنند که همه چیز در مورد پرداخت است – که فرضی گران قیمت و نادرست است.” ما دریافته‌ایم که تعداد کمی از سازمان‌ها به درستی کارکنان خود را درگیر می‌کنند و بازخوردهای معنادار را جمع‌آوری می‌کنند و بر اساس آن عمل می‌کنند. تیم مدیریت معمولی در Global 1000 در مورد آنچه برای کارکنان خط مقدم خود اهمیت دارد کاملاً در تاریکی است. “

مورد مورد نظر: برنامه ریزی. نقش های زنجیره تامین و تدارکات به خاطر برنامه های طاقت فرسا و شیفت های دیرهنگام شناخته شده اند. تیم های مدیریتی اغلب بر این باورند که برنامه ریزی یک مانع برای استخدام و حفظ است. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها شیفت‌های بهتر و ساعات کاری انعطاف‌پذیر را به امید جذب کارگران بیشتر تبلیغ می‌کنند.

آیا این استراتژی به تنهایی جواب می دهد؟ به گفته جانستون، مشکوک است. تحقیقات WorkStep نشان می‌دهد که زمان‌بندی حتی در فهرست ۱۰ محرک برتر گردش مالی نیست.

این فرضیات گران هستند. میانگین هزینه از دست دادن یک کارگر خط مقدم 12876 دلار است. در واقع، هزینه برای نقش های ماهرتر می تواند بیش از 45000 دلار باشد. جانستون تخمین می‌زند که اگر شرکت‌ها از مشکلات واقعی سازمان خود آگاه باشند، می‌توان از ۷۵ درصد گردش مالی جلوگیری کرد. جانستون گفت: «بیشتر به سادگی گوش نمی دهند.

گوش دادن: یک راه حل ساده برای یک مشکل پیچیده

محل کار زنجیره تامین می تواند منزوی باشد. رانندگان در تنهایی جاده را می زنند. کارمندان انبار در کنار ماشین آلات کار می کنند. نیاز آشکاری برای مشارکت وجود دارد – اما مدیریت اغلب برای جمع آوری، گوش دادن و پاسخ به بازخورد کارگران تلاش می کند.

بسیاری از کارگران زنجیره تامین ماه‌ها بدون بررسی می‌روند، به این معنی که مدیران ماه‌ها بدون بازخورد می‌روند. هیچ نقشه راهی برای پیشرفت شغلی ایجاد نشده است. و مهمتر از همه، هیچ درک متقابلی از تجربه کارمند ایجاد نمی شود.

کمبود نیروی کار زنجیره تامین یک مشکل پیچیده است. آیا راه حل به سادگی گوش دادن است؟ داده ها نشان می دهد که امکان پذیر است – و فناوری می تواند کمک کند. ثابت شده است که پلتفرم‌های بازخورد ناشناس 36 درصد از مسائل مربوط به گردش مالی را حل می‌کنند و کارمندان شادتر، بهره‌ورتر و طولانی‌مدت تولید می‌کنند.

نتیجه نهایی: با پول نمی توان شادی را در محل کار خرید. بخش های مهم تری در معادله وجود دارد – مانند رشد شغلی، انتظارات شغلی، هیئت مدیره و روابط مدیر. هر چه برندها زودتر به این موضوع پی ببرند، برای همه افراد درگیر بهتر است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.