چرا بنیانگذاران باید به TikTok توجه جدی داشته باشند

[ad_1]

بیا فقط فیل را از اتاق بیرون کنیم. TikTok دیگر برای رقص دختران کوچک نیست، زیرا اسنپ چت برای تصاویر ناپدید شده و توییتر برای ارسال تصاویر غذای شماست.

منظور من این است که این پلتفرم ها ممکن است با در نظر گرفتن یک مخاطب هدف فرار کرده باشند، اما از آن زمان جذابیت خود را به جمعیتی بسیار گسترده تر گسترش داده اند.

اسنپ ​​چت به یک پلتفرم مهم برای برندها تبدیل شده است و توییتر ممکن است مهم ترین پلت فرم اجتماعی برای بخش تجاری باشد.

TikTok امروزه محبوب‌ترین پلتفرم است و میلیون‌ها کاربر فیس‌بوک و سایر پلتفرم‌ها را ترک می‌کنند تا وقت خود را در TikTok بگذرانند.

چرا اولین برداشت شما از TikTok دیگر مرتبط نیست:

الگوریتم TikTok دیگر الگوریتم ها را شرمنده می کند.

صفحه For You واقعاً مطابق با علایق من طراحی و سفارشی شده است. به عنوان مثال، من تقریباً هرگز دختران رقصنده را در فید خود نمی بینم، زیرا وقتی آنها ظاهر می شوند، بلافاصله با انگشت از کنار آنها عبور می کنم که به الگوریتم سیگنال می دهد که من علاقه ای ندارم.

فید من شامل استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکار، فناوری، برخی NBA و البته خودروهای فوق‌العاده است. الگوریتم فهمید که اینها علایق من هستند و این همان چیزی است که به من نشان می دهد.

برای برندها، توانایی هدف قرار دادن یک مخاطب خاص بسیار ارزشمند است و واقعاً فقط در TikTok در دسترس است.

این به شما فرصتی واقعی برای خلاقیت می دهد.

برندها بهتر از سایر پلتفرم‌ها می‌توانند یک داستان بصری را در TikTok بیان کنند. این واقعاً، قبل از هر چیز، یک پلت فرم داستان سرایی است، چیزی که همه استارتاپ ها به آن نیاز دارند. یک داستان منسجم

تنها چیزی که شما را از ویروسی شدن باز می دارد شما هستید.

گوش کنید، من پست هایی در لینکدین و فیس بوک داشته ام که ویروسی شده اند. من توییت هایی به صورت ویروسی داشتم. مسئله این است که من تعداد قابل توجهی فالوور در آن پلتفرم ها دارم.

در TikTok، محتوای خوب هر روز ویروسی می‌شود، حتی اگر آن فرد تعداد فالوورهای کمی داشته باشد. در TikTok، محتوا واقعاً مهم است.

TikTok زمین بازی را مساوی کرده است

توجه کنید که بازار به کجا می رود.

محتوای نوشتاری به این سرعت به جایی نمی‌رسد و صدا نیز چنین نیست، اما کارشناسان صنعت مدت‌ها پیش پیش‌بینی کرده‌اند که ویدیو مرز بعدی است.

فقط یک مشکل وجود دارد همه راحت نیستند که جلوی دوربین بنشینند و صحبت کنند.

TikTok ترس آنها را از بین می برد و شما می توانید از صدها ابزار و فیلتر برای پخش ویدیوی خود استفاده کنید.

TikTok پلتفرمی است که محتوای ویدیویی را به طور کامل به جریان اصلی تبدیل می کند.

اعداد دروغ نمی گویند

TikTok به طور تصاعدی در حال رشد است و واقعاً تنها دو گزینه وجود دارد. یا رقبای شما قبلاً آنجا هستند، در این صورت بهتر است به عقب برگردید یا هنوز آنجا نیستند، و می توانید آنها را شکست دهید. چون یک چیز مسلم است. آنها به زودی آنجا خواهند بود.

من شخصاً TikTok را جذاب‌ترین پلتفرم می‌دانم و میلیون‌ها، شاید میلیاردها پلتفرم دیگر نیز همینطور.

اکنون این سوال باقی می ماند، آیا شما به عنوان یک بنیانگذار اجازه می دهید قطار ایستگاه را ترک کند یا می پرید و متوجه می شوید که در پایان سفر معدن طلا در انتظار شماست؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]