پلیس پس از شکایت، موانع جاده جکسون را محدود می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – پلیس در پایتخت می سی سی پی در پاسخ به شکایتی که می گوید افسران جکسون حق قانون اساسی مردم برای رهایی از جستجو و توقیف غیرمنطقی را نقض می کنند، موافقت کرده است که از موانع تهاجمی جاده عقب نشینی کند.

روز چهارشنبه در دادخواهی گروهی فدرال که مرکز دادگستری می سی سی پی و مرکز دادگستری مک آرتور در ماه فوریه علیه شهر جکسون و رئیس پلیس آن طرح کردند، به توافق رسیدند. این شهرک خواستار ممنوعیت ایست های بازرسی عمومی و محدود کردن دستگیری و یدک کشی در صورت صدور بلیط برای رانندگان به دلیل تخلفات رانندگی است.

در این شکایت، اداره پلیس در شهر 80 درصد سیاه‌پوست به استفاده از موانع در محله‌های اکثریت سیاه‌پوستان و کم‌درآمد برای دستگیری مظنونان جرم متهم شد.

توافقنامه می‌گوید پلیس جکسون می‌تواند پست‌های بازرسی ایمنی را «فقط برای مقاصد قابل قبول قانون اساسی» و «با حداقل میزان نفوذ یا ناراحتی رانندگان» انجام دهد.

جکسون – که دارای یک شهردار سیاه پوست، یک رئیس پلیس سیاه پوست و یک نیروی پلیس عمدتا سیاه پوست است – سال هاست از موانع جاده ای استفاده می کند، با افسران متعددی که وسایل نقلیه را متوقف می کنند تا گواهینامه رانندگی و بیمه خودرو را بررسی کنند و سعی کنند افرادی را که تحت تعقیب هستند پیدا کنند. ضمانت نامه

این دادخواست تلاش اداره پلیس جکسون “بلیت دستگیری” را که در ژانویه آغاز شد، با یدک کشی وسایل نقلیه در صورت دستگیری رانندگان، به چالش کشید. رئیس جیمز دیویس در ماه فوریه گفت که پست‌های بازرسی در مناطقی با نرخ بالای جرایم خشونت‌آمیز برای یافتن افرادی که حکم قتل، تجاوز شدید یا اتهامات دیگر را دارند، ایجاد شده است.

در طول یک فوریه در کنفرانس خبری 14، شهردار دموکرات چوکوه آنتار لومومبا، موانع جاده را “ابزار مفید” توصیف کرد.

ونگلا ام وید، رئیس و مدیر عامل مرکز دادگستری می سی سی پی، زمانی که این شکایت مطرح شد، گفت که او درک کرده است که رئیس پلیس و مردم جکسون می خواهند جلوی جنایت را بگیرند. اما او گفت که فقدان گواهینامه رانندگی، ثبت نام خودرو یا بیمه مسئولیت “نشان داده نشده است که نشان دهنده رفتار یا قصد مجرمانه باشد.”

دو تن از شاکیان، زوج متاهل LaQuenza Morgan و Lauren Rhoades، در فوریه به آسوشیتدپرس گفتند که پلیس هر چند ماه یک بار در محله عمدتاً سیاه‌پوست و طبقه کارگر آنها مسدودسازی جاده‌ها را انجام می‌دهد. او سیاه‌پوست است و او سفیدپوست، و آنها گفتند که افسران با آنها متفاوت رفتار می‌کنند. رودس گفت افسران حتی به گواهینامه رانندگی او نگاه نکردند. مورگان گفت که نمی‌تواند به خاطر بیاورد که افسران بدون بررسی گواهینامه‌اش از او دست تکان داده باشند.

بر اساس این توافقنامه، پلیس اجازه نخواهد داشت برای کنترل جرم یا بازدارندگی عمومی پست های بازرسی انجام دهد، یا مواد مخدر یا حکم های معوقه را برای رانندگان یا مسافران بررسی کند.

این توافقنامه همچنین می‌گوید که اگر فردی به هر دلیلی غیر از تخلف رانندگی در یک ایست بازرسی متوقف شود، افسران می‌توانند بلیت صادر کنند – اما نمی‌توانند دستگیر شوند – اگر راننده را بدون بیمه خودرو یا گواهینامه رانندگی معلق پیدا کنند.

همچنین افرادی که در حین انسداد جاده دستگیر می شوند باید اجازه داشته باشند فرد دیگری را شناسایی کنند تا نگهبانی وسیله نقلیه خود را بر عهده بگیرند. اگر وسیله نقلیه قابل بازیابی نباشد اما به طور قانونی بتوان آن را پارک کرد، می توان آن را به جای یدک کشی پارک کرد.

در حل و فصل می‌گوید: «پرسنل JPD فقط به عنوان آخرین راه‌حل باید با خدمات یدک کش تماس بگیرند.

شهر همچنین باید اطمینان حاصل کند که شرکت‌های یدک‌کش وسایل نقلیه یدک‌کش را در عرض 24 ساعت، از جمله آخر هفته‌ها، قابل بازیابی می‌کنند، و شرکت‌های یدک‌کش ممکن است هزینه ذخیره‌سازی خودرو را در عرض 24 ساعت دریافت نکنند.

[ad_2]

Leave a reply