پلیس ویکسبورگ در مورد آب نبات و تنقلات با THC هشدار می دهد



ویکزبورگ، خانم. (WJTV) – پلیس ویکسبورگ به والدین در مورد نگرانی فزاینده درباره فروش آب نبات و تنقلات آغشته به THC به کودکان و نوجوانان هشدار می دهد. رئیس پلیس پنی جونز گفت که شناسایی برخی از خوراکی ها سخت است.

آنها شبیه کیسه های آب نبات محبوب به نظر می رسند، اما مملو از THC، یک ترکیب روانگردان موجود در ماری جوانا هستند. پلیس گفت این خوراکی های مبدل به خردسالانی فروخته می شود که ممکن است متوجه نشوند چه چیزی می خرند.

جونز گفت که کشف اخیر مواد مخدر افسران را پس از اینکه متوجه شدند تراشه های حاوی مواد مخدر فروخته می شود، در حالت آماده باش قرار گرفت.

جونز می‌گوید: “در واقع شبیه کیف اصلی است، مانند کیف Frito Lay یا کیف Doritos. آنها در واقع در کیسه‌هایی هستند که به این روش ساخته شده‌اند.”

در حالی که بیشتر خوراکی ها شبیه چیزهای واقعی به نظر می رسند و بیشتر آنها دارای برچسب THC هستند، ممکن است فوراً قابل توجه نباشد.

جونز گفت: مهم است که بچه ها قبل از خوردن هر میان وعده ای که خارج از فروشگاه خریداری می شود، بسته بندی را بخوانند.

جونز می‌گوید: «در دوران کودکی یا نوجوانی، وقتی کیفی به دست می‌آورید که شبیه دوریتوس است، اولین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که کیف‌های بد را باز کنید و بلافاصله شروع به خوردن آنها کنید، نه اینکه به این فکر کنید که واقعاً چه چیزی می‌خورید. .

دکتر دیوید دنی، افسر بهداشت ایالت می سی سی پی که به تازگی منصوب شده است، گفت که اگر THC خورده شود، می تواند عواقب بزرگی بر رشد مغز کودک یا نوجوان داشته باشد.

ادنی گفت: “بزرگترین تاثیر آن در کاهش امتیاز IQ با کند کردن رشد مغز است. دومین تاثیر، به ویژه در نوجوانان، روان پریشی است.”

THC همچنین اگر توسط کودکان کوچکتر خورده شود می تواند کشنده باشد.

جونز به والدین هشدار می دهد که مراقب نوجوانان خود باشند، زیرا ممکن است برخی سعی در آزمایش مواد خوراکی داشته باشند.

جونز می‌گوید: “شما باید فضول باشید. باید وارد کار بچه‌تان شوید. باید سر خود را در ابر نداشته باشید و فکر کنید که ممکن است فرزند شما بخشی از آنچه در جامعه وجود دارد نباشد.”

ادنی گفت: اگر کودکی بیش از حد از THC استفاده کند، معمولاً علائم مسمومیت، کندی یا نامفهوم گفتار، گیجی و از دست دادن تعادل را نشان می‌دهد.

اگر مقدار بیشتری مصرف شود، می تواند منجر به نارسایی تنفسی و بیهوشی شود.

اگر فکر می کنید کودک شما ممکن است دوز بالایی از محصولات THC مصرف کرده باشد، باید با Poison Control تماس بگیرید و او را به بیمارستان ببرید.

هم جونز و هم ادنی به همسایگان در مورد تنقلات، به ویژه محصولات پخته شده که حاوی فنتانیل هستند، هشدار می دهند.