[ad_1]
در سال 1934، خطوط هوایی دلتا اولین مسافران خود را در امتداد یک مسیر پستی بین فونت. ورث، تگزاس، و چارلستون، کارولینای جنوبی. از آن زمان به بعد رشد کرده و با هر معیاری به یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان تبدیل شده است. در سال 2019، قبل از همهگیری، بیش از 200 میلیون مسافر را جابهجا کرد.
خدمت به تعداد زیادی از مردم و رساندن آنها به مقصد سالم و به موقع یک عملیات پیچیده با تعداد زیادی قطعات متحرک است. یکی از چیزهایی که آن را بسیار پیچیده می کند این است که مردم به دلایل مختلف سفر می کنند.
برخی از افراد برای کار سفر می کنند و بیشتر به برنامه های مناسب و مزایایی که از سفرهای مکرر به دست می آید اهمیت می دهند. از سوی دیگر، آن دسته از مسافران کاری نیازها و خواسته های بسیار متفاوتی نسبت به خانواده ای دارند که به تعطیلات می روند. برای یکی، شخصی که برای کار سفر می کند اغلب به تنهایی سفر می کند. یک خانواده پنج نفره که برای تعطیلات بهاری به فلوریدا رفته اند، یک گروه پنج نفره هستند. شانس بسیار خوبی وجود دارد که آنها دوست دارند با هم بنشینند.
به عنوان کسی که اخیراً در تابستان امسال برای یک خانواده شش نفره سفری به آلاسکا رزرو کرده است، می توانم تأیید کنم که این اغلب چالشی بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید. فقط به این دلیل که می توانید صندلی های خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید، به این معنی نیست که تعداد مناسبی از آنها با هم وجود خواهد داشت.
با این حال، اکنون دلتا راه حلی دارد که بسیار ساده است، نمی توانم باور کنم هیچ شرکت هواپیمایی قبلاً این کار را نکرده است. همانطور که توسط پسر امتیاز، دلتا اکنون برخی از ردیف ها را در پروازهایی که فقط توسط گروه های بیش از سه مسافر قابل انتخاب هستند مسدود می کند.
دلتا میگوید از الگوریتمی برای تعیین تعداد ردیفهایی که در یک پرواز معین مسدود میشود، استفاده میکند. برای مثال، مسیرهایی که برای خانوادهها زیاد است، ردیفهای رزرو شده بیشتری نسبت به مسیرهایی که در بین مسافران تجاری محبوبتر است، خواهند دید. با تغییر اوضاع – حتی در یک پرواز مشخص – دلتا میتواند تعداد صندلیهای موجود را برای انتخاب گروهها تنظیم کند.
دلتا در بیانیه ای این حرکت را تایید کرد و توضیح داد که چرا فکر می کند مسدود کردن ردیف ها برای گروه ها و خانواده ها ایده خوبی است:
یک برند مشتری محور بودن به این معنی است که ما دائماً برای ارائه تجربیات بهینه در سراسر سفر کار می کنیم. اتخاذ رویکردی پویا با نمایشگرهای نقشه صندلی ما یکی از راههای انجام این کار با ارائه گزینههای صندلی ترجیحی در همه کابینها – در زمان رزرو یا در دروازه هنگام کار با یک نماینده – برای مشتریانی است که به تنهایی یا با یک گروه سفر میکنند.
خطوط هوایی برای مدت طولانی به مردم اجازه داده اند تا صندلی های خود را به صورت آنلاین انتخاب کنند. البته اینکه چه زمانی و چه مقدار باید برای انتخاب صندلی از قبل پرداخت کنید، بستگی به ایرلاین و نوع بلیطی دارد که می خرید. اگر بلیط مقرون به صرفه ای را در کلاس کرایه پایین تر خریداری کنید، گزینه های شما برای انتخاب صندلی به احتمال زیاد محدود خواهد بود.
گاهی اوقات تنها گزینه شما این است که در فرودگاه حاضر شوید و امیدوار باشید که کسی داوطلبانه صندلیهایش را جابجا کند، وقتی متوجه شد که نشستن در کنار کودک هفت سالهتان ممکن است بهترین راه برای گذراندن بعد از ظهر نباشد. این استرس بسیار بیشتر از چیزی است که هر کسی نیاز دارد، به خصوص زمانی که به جایی می روید که قرار است یک تعطیلات لذت بخش باشد.
از سوی دیگر، راه حل دلتا بر اساس یک ایده ساده است: راحت تر برای افرادی که به صورت گروهی سفر می کنند، کنار هم بنشینند. از همه مهمتر، دلتا این ویژگی را در تلاش برای “ارائه تجربیات بهینه” اضافه کرد.
من آن را دوست دارم زیرا آنچه یک “تجربه بهینه” را برای هر مسافر مشخص می کند به طیفی از متغیرها بستگی دارد. این بستگی به نیاز و شرایط آنها دارد.
شایان ذکر است زیرا گاهی اوقات بهترین راه برای حل مشکل مشتری این است که متوجه شوید همه آنها مشکل یکسانی ندارند. این فقط برای خطوط هوایی صادق نیست. این برای هر کسب و کاری صادق است. همه مشتریان شما یکسان نیستند و بهترین تجربه برای هر کدام متفاوت به نظر می رسد. تظاهر به اینکه هستند، یا دارند، فقط درخواست ناامیدی است.
[ad_2]