پاسخ 8 کلمه ای دلتا به پایان ماموریت ماسک فدرال در هواپیماها بهترین پاسخی است که تاکنون دیده ام



روز دوشنبه، یک قاضی فدرال در فلوریدا حکم داد که الزامات ماسک CDC در حمل و نقل عمومی – از جمله هواپیما، قطار، مترو و اتوبوس – غیرقانونی است. این دستور که از ژانویه 2021 اعمال شده بود، به این معنی بود که هر کسی در یک فرودگاه یا هواپیما باید ماسک بزند، یا صورتش را بردارد و جریمه های احتمالی را اعمال کند.

قاضی کاترین کیمبل میزل، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه میانی فلوریدا، گفت که مراکز کنترل بیماری در اجرای دستور ماسک از اختیارات خود فراتر رفته است. زمانی که مسافران، خطوط هوایی، فرودگاه‌ها و سازمان‌های دولتی سعی کردند بفهمند که چه معنایی برای آن‌ها دارد، باعث سردرگمی شد.

خطوط هوایی چه خواهند کرد؟ اگر اواخر این هفته به مسافرت بروم، آیا باید ماسک بزنم؟ سردرگمی مشکلی برای هر کسب و کاری است و نحوه پاسخگویی شما چیزهای زیادی در مورد شما و شرکتتان می گوید. در اینجا چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد، که این یک مطالعه موردی جالب در مورد نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و سهامداران است.

اواخر روز دوشنبه، اداره امنیت حمل و نقل (TSA) دستورالعمل های امنیتی و اصلاحیه اضطراری خود را لغو کرد و گفت که این دستور دیگر اجرا نخواهد شد. البته، صرفاً به این دلیل که شما یک مأموریت مشاجره‌آمیز را لغو می‌کنید، به این معنا نیست که همه چیز به‌طور خودکار کمتر مشاجره‌آمیز می‌شود.

دلتا در یادداشتی برای کارمندان خود، که شرکت در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت، به این واقعیت پرداخت و همه ما را تشویق کرد که “به یاد داشته باشیم که درک و شکیبایی با دیگران نشان دهیم.” وقتی همه چیزهایی را که همه ما در دو سال گذشته پشت سر گذاشته‌ایم در نظر می‌گیرید، این یک درس بسیار قدرتمند است.

در اینجا بیشتر از آنچه این شرکت گفته است:

با توجه به ماهیت غیرمنتظره این اطلاعیه، لطفاً توجه داشته باشید که مشتریان، کارمندان خطوط هوایی و کارمندان آژانس فدرال – مانند TSA – ممکن است این اطلاعات را در زمان‌های مختلف دریافت کنند. ممکن است در طول 24 ساعت آینده با اجرای متناقض مواجه شوید، زیرا این اخبار به طور گسترده‌تر مخابره می‌شود – به یاد داشته باشید که درک و شکیبایی با دیگرانی که ممکن است از اجرای آن آگاه نباشند دیگر لازم نیست نشان دهید. ارتباطات با مشتریان و سیگنال‌ها و اعلان‌های داخل فرودگاه به‌روزرسانی می‌شوند تا به اشتراک بگذارند که پوشش در حال حاضر اختیاری است – ممکن است مدت زمان کوتاهی طول بکشد.

اول، فکر می‌کنم مهم بود که دلتا اشاره کرد که این کاملاً غیرمنتظره بود. این بدان معناست که بسیاری از مردم برای یک تغییر ناگهانی آماده نیستند. بسیاری از این افراد در فرودگاه ها کار می کنند یا از طریق آن تردد می کنند.

در نتیجه، من فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که به احتمال زیاد مردم «اجرای متناقض» را تجربه خواهند کرد زیرا «اخبار به طور گسترده‌تر مخابره می‌شود». کاملاً مطمئن به نظر می رسد که وقتی مردم فردا در فرودگاه حاضر شوند، کمی سردرگمی ایجاد می شود.

عوامل TSA یا کارمندان خطوط هوایی وجود خواهند داشت که مدت طولانی را به مسافران یادآوری کرده اند که ماسک لازم است. این به همان اندازه بخشی از کار است که یادآوری به مردم برای برداشتن «اقلام الکترونیکی بزرگ و گذاشتن آنها در سطل زباله». این یک عادت در این مرحله است.

احتمال بسیار خوبی وجود دارد که اگر فردا در فرودگاه حاضر شوید، بسیاری از افرادی که با آنها روبرو می شوید اخبار را نشنیده باشند – حتی افرادی که در آنجا کار می کنند. مسافرانی وجود خواهند داشت که نمی دانند دیگر نیازی به پوشیدن ماسک نیست و با مشاهده افرادی که ماسک نپوشیده اند، احتمال درگیری افزایش می یابد.

سفر در حال حاضر برای بسیاری از مردم به اندازه کافی استرس زا است. حتی بیشتر از این هم شده است زیرا مسافران باید نگران نباشند که آیا به موقع می‌رسند یا اصلاً چمدان‌هایشان می‌رسد یا خیر، بلکه باید نگران این باشند که آیا سفر با افزایش کووید-19 در سراسر کشور در زمان‌های مختلف، ایمن است یا خیر.

سپس، کارمندان خطوط هوایی هستند که ناخواسته به عنوان پلیس “آقا، آن ماسک باید بینی شما را بپوشاند” معرفی شدند. در نتیجه، آن‌ها ماه‌ها وقت صرف کرده‌اند تا با مسافرانی که ناراحت هستند، دست‌کم بگوییم، رفتار ضعیفی داشتند. تصور کنید چقدر پیر می شود که به بزرگسالان یادآوری می کند که مانند بزرگسالان رفتار کنند.

به آن، این واقعیت را اضافه کنید که همه به آنچه یک قاضی در فلوریدا در هر روز دستور می دهد توجه نمی کنند. حتی در دنیای همیشه متصل که اکثر اخبار خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنیم، هنوز زمان می‌برد تا اطلاعات به دست افرادی برسد که برای انجام کارهای خود به آن نیاز دارند.

به همین دلیل است که آن هشت کلمه درس قدرتمندی برای همه ما هستند. تقریباً هر موقعیت اختلافی چقدر متفاوت خواهد بود اگر ما “به یاد آورد که با دیگران درک و شکیبایی نشان دهد.

مطمئناً اگر همه کمی درک و حوصله نشان دهند، سفر در طول یک بیماری همه گیر استرس کمتری خواهد داشت. جلسات در محل کار احتمالا سازنده تر خواهد بود. حتی زمان خواب با چهار فرزند خردسالمان راحت‌تر پیش می‌رفت اگر بتوانم در درک و نشان دادن صبر بهتر باشم.

به این فکر کنید که با درک و حوصله می توانید چند مشکل را برطرف کنید. تصور کنید که با تلاش برای درک واقعی موضوع آنها و با صبور بودن – حتی زمانی که آنها با عصبانیت یا نامناسب پاسخ می دهند، می توانید چند مشتری ناراحت را جذب کنید.

خبر خوب این است که درک و صبر برای شما هزینه ای ندارد. فقط کمی زمان برای عقب نشینی و تشخیص اینکه شخصی که با او در تعامل هستید ممکن است با تمام اطلاعات کار نکند. آنها ممکن است دو سال از حافظه حرکتی خود استفاده کنند، که – راستش را بخواهید – غلبه بر آن مشکلی است. فقط کمی به آنها لطف کنید، و متعجب خواهید شد که تا چه حد می توانید تجربه بهتری برای هر دوی شما ایجاد کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.