و برای قانون بعدی تای هانی… بنیانگذار Outdoor Voices به برندها در پمپ کردن NFTها و Web 3.0 کمک می کند.



تعداد کمی از مردم می دانند که چگونه بهتر از تای هانی، بنیانگذار Outdoor Voices، روابط نزدیک خود را با مصرف کنندگان تقویت کنند. در اوج خود در سال 2018، شرکت پوشاک فعال مستقر در آستین ارزشی معادل 110 میلیون دلار داشت و تعداد زیادی طرفدار در رسانه های اجتماعی داشت. هنگامی که این برند اولین خط لباس شنا خود را در همان سال به نمایش گذاشت، 10000 نفر در لیست انتظار بودند.

بنابراین تعجب آور نیست که در اقدام بعدی خود، پس از کنار گذاشته شدن در Outdoor Voices در سال 2020، او تلاش می کند یک بار دیگر پیوندهای محکمی با مصرف کنندگان ایجاد کند: با این حال، این بار او می خواهد به سایر شرکت ها کمک کند تا این ارتباطات را ایجاد کنند.

در اوایل این ماه، این کارآفرین 33 ساله، بهترین خود را امتحان کنید، یک پلت فرم وب 3.0 را راه اندازی کرد که برای کمک به برندهای کالاهای مصرفی طراحی شده است تا وفادارترین مشوق های مشتریان خود را برای به اشتراک گذاشتن نظرات و ترجیحات خود ارائه دهند. این تلاش ممکن است کلید ایجاد جامعه دیجیتالی موفق باشد، به ویژه زمانی که خورشید روی کوکی های شخص ثالث غروب می کند.

چگونه کار می کند: برندها برای پیوستن به پلتفرم وارد سیستم می شوند و برای عضویت خود ماهانه هزینه ثابتی می پردازند. ثبت نام در این پلتفرم برای مصرف کنندگان رایگان است، این پلتفرم در حال حاضر در حالت بتا است و هر هفته کاربران جدید را به صورت متوالی می پذیرد. پس از پذیرش، مصرف کنندگان می توانند مارک های مورد علاقه خود را دنبال کنند و با آنها درگیر شوند، به سؤالات پاسخ دهند و در مورد ترجیحات خود بازخورد ارائه دهند (برای مثال، ممکن است از آنها خواسته شود به رنگ مورد علاقه خود رأی دهند که ممکن است یک محصول لباس در آن بیاید). در ازای توصیه‌های ارزشمندشان که مستقیماً با برندهای موجود در یک بلاک چین به اشتراک گذاشته می‌شود – به این معنی که اطلاعات بدون استفاده از واسطه (مانند یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی) ایمن و قابل دسترسی است – توکن‌ها و مجموعه‌هایی را به دست می‌آورند که می‌توان از آنها استفاده کرد. از مزایایی مانند کدهای تخفیف، محصولات انحصاری و موارد دیگر استفاده کنید.

تاکنون، 10 شریک آزمایشی برای پیوستن به بهترین خود ثبت نام کرده اند، از جمله برند مد و کالاهای خانگی مستقر در نیویورک Hill House Home و برند جواهرات و عینک. وادا، خارج از آستین. Try Your Best که در توسان، آریزونا مستقر است، همچنین مارک‌ها را مستقیماً روی پلتفرم خود انکوبه و راه‌اندازی می‌کند. اولین مورد، Joggy، یک خط تولید سلامتی مبتنی بر شاهدانه است که در آوریل راه اندازی می شود.

هانی معتقد است که پتانسیل برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان وفادار دلیل قانع‌کننده‌ای برای برندها برای ثبت نام بهترین تلاش خود است. او می گوید: «سرمایه گذاری در جامعه برای برندسازی بسیار مهم است، اما نیاز به تعریف مجدد و چند ابزار جدید دارد. او اضافه می کند که با گسترش برندهای مستقیم به مصرف کننده، جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات پولی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی سنتی برای کسب و کارها گران تر می شود.

علاوه بر این، جامعه سازی در این پلتفرم ها چالش هایی را به همراه دارد. پلتفرم‌های اجتماعی به برندها این فرصت را می‌دهند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به آنها اجازه می‌دهد تا از طریق استوری‌های اینستاگرام بازخورد مستقیم در نظرسنجی‌ها و جعبه‌های ارسال را درخواست کنند. با این حال هانی اشاره می کند که اندازه گیری و سازماندهی داده های اینستاگرام سخت است. او می‌گوید: «بینش‌ها به این شکل قابل عمل نیستند.

در دنیایی با الگوریتم‌های در حال تغییر و کمبود کوکی‌های شخص ثالث، شانس شرکت‌ها برای برقراری ارتباط مستقیم و آسان با مشتریان در یک زنجیره بلوکی بسیار ارزشمند است – هیچ واسطه‌ای وجود ندارد که بتواند داده‌ها را مخفی یا اشتباه تفسیر کند. Try Your Best را روی Avalanche کار می‌کند، یک بلاک چین خنثی از کربن که انرژی کمتری نسبت به اتریوم و بیت‌کوین مصرف می‌کند.

هانی بهترین تلاش خود را به‌عنوان بستری برای رشد برندهای دیگر می‌بیند، اما می‌داند که هنوز باید کاربران را متقاعد کند تا با خود کسب‌وکار همراه شوند. در نهایت، با پیوستن برندهای بیشتری به پلتفرم، می‌توانند کاربران جدیدی را جذب کنند. در همین حال، او می‌گوید آموزش به مشتری کلیدی خواهد بود، زیرا در وهله اول ثبت نام مشتریان به زمان نیاز دارد.

او می‌گوید: «یک مانع قطعاً این است که «ف * ck یک NFT چیست؟»

هانی به طور خاص 10 برندی را انتخاب کرد که در Try Your Best به صورت آزمایشی اجرا می‌شوند، زیرا آن‌ها قبلاً دارای جوامع اختصاصی از دنبال‌کنندگان هستند، به این معنی که متقاعد کردن طرفداران وفادار برای آنها راحت‌تر است که توکن‌های دیجیتال مرتبط با مارک‌هایشان ارزش ذاتی دارند. آنها ارزش تجاری نیز دارند، که بهترین تلاش خود را از رقبای بالقوه ای مانند Novel و NFT Pro متمایز می کند. اما توکن Try Your Best فقط یک نشان افتخار یا یک قطعه هنر دیجیتال نیست. او می‌گوید: «هر تجربه توکن‌شده دارای کاربرد است، بنابراین دسترسی به چیزی یا امتیازات ویژه یا محصول انحصاری را باز می‌کند.

Try Your Best در حال حاضر 22 کارمند دارد که بسیاری از آنها از زاج های Outdoor Voices هستند و شرکت سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری از Castle Island Ventures دریافت کرده است.

هانی می‌گوید این پلتفرم این پتانسیل را دارد که به طور چشمگیری نحوه رشد مخاطبان شرکت‌های کالاهای مصرفی را تغییر دهد. تجربه او با Outdoor Voices، به هر حال، به او آموخت که جامعه‌سازی چیزی است که «طرفداران پرشور و متعهدی را ایجاد می‌کند که 20 رنگ لباس ورزشی را می‌خرند» (یکی از پرفروش‌ترین اقلام Outdoor Voices). در حالی که رابطه بین وب 3.0 و محصولات فیزیکی هنوز در مراحل اولیه است، هانی فکر می کند این رابطه ای است که می تواند چیزی کم از پیشگامانه باشد.

او می‌گوید: «ما معتقدیم که می‌توانیم به طور معناداری روش رشد یک شرکت را تغییر دهیم. این هیجان‌انگیز است که از ایجاد یک برند موفق و من به آن افتخار می‌کنم، به فرصتی بزرگ‌تر برای ایجاد کتاب بازی و ابزاری که به برندها در هر شرایطی اجازه رشد و موفقیت می‌دهد، هیجان‌انگیز است.»