[ad_1]
جکسون، خانم (WJTV) – با افزایش نیاز اخیر به خدمات اضطراری، مردم شروع به زیر سوال بردن خدمات American Medical Response, Inc. (AMR) و ادعای تاخیر در زمان پاسخ می کنند.
جی سی جانسون گفت که از خدمات اورژانس AMR در موارد متعدد برای کمک به پدرش قبل از مرگش استفاده کرده است.
او گفت که میداند وقتی مردم فکر میکنند تیمها به اندازه کافی سریع نمیرسند، ممکن است ناامید شوند. او معتقد است که کووید-19 یک تغییر فرهنگی در سیستم مراقبت های بهداشتی ایجاد کرد و او پیشنهاد کرد که بسیاری از آژانس ها کم کار هستند.
“وسایل نقلیه اورژانسی غرق شده اند، و اتفاقات زیادی نمی افتد. و علاوه بر آن، ما افراد زیادی در زمینه پزشکی داریم که زودتر از موعد بازنشسته می شوند یا در جاهای دیگر شغلی پیدا می کنند که پول بیشتری پرداخت می کند، بنابراین یک کل وجود دارد. عامل زیادی در آن وجود دارد. جانسون پرسید.
از آغاز همهگیری ویروس کرونا، خدمات اورژانس AMR دیگر فقط بیماران را در بیمارستان رها نمیکنند. آنها باید تا زمانی که بیماران به طور کامل برای مراقبت به کارکنان بیمارستان منتقل شوند، در کنار آنها بمانند.
WJTV 12 News با AMR تماس گرفت. از عصر دوشنبه، ما منتظر پاسخ آنها هستیم.
[ad_2]
Leave a reply
You must be logged in to post a comment.