هر چند وقت یکبار باید حسابرسی وب سایت را انجام دهید (و نحوه انجام آن)



آیا می دانید تلاش های سئو (بهینه سازی موتور جستجو) شما چگونه انجام می شود؟ آیا آنها نتایجی را که انتظارش را داشتید تولید می کنند؟ آیا در جستجوها ظاهر می شوید؟ آیا می دانید چرا تلاش های شما ممکن است موثر نباشد یا چگونه می توانید چیزها را بهبود بخشید؟

اگر نمی توانید به این سؤالات پاسخ دهید، احتمالاً زمان انجام یک ممیزی SEO فرا رسیده است. دریافته‌ام که انجام این ممیزی‌ها چندین بار در سال به شما کمک می‌کند تا داده‌ها و اطلاعات خاصی در مورد مواردی مانند عملکرد صفحه، ترافیک و موارد دیگر داشته باشید. همچنین می توانید ببینید که کلمات کلیدی انتخابی شما چگونه کار می کنند و رتبه سایت شما در مقایسه با رقبا چگونه است.

می دانید سئو یک تعهد بلند مدت است. شما همچنین می‌دانید که تلاش برای بررسی تغییرات هر روز می‌تواند ناامیدکننده باشد و به نظر برسد که هیچ جایگاهی به دست نمی‌آورید. من انجام ممیزی SEO را دو تا چهار بار در سال توصیه می کنم.

اگر یک تجارت کوچک و یک وب سایت کوچک دارید، انجام این دو بار در سال بسیار زیاد است. برای شرکت‌های بزرگ‌تر یا وب‌سایت‌های بزرگ‌تر با محتوای جدید هر ماه، سعی کنید سایت خود را هر سه ماه یکبار بررسی کنید – این کار منطقی‌تر است.

صرف نظر از اینکه چقدر ممیزی انجام می دهید، ایجاد یک استراتژی و چک لیست واضح به شما کمک می کند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید. در اینجا چند چیز دیگر در مورد ممیزی SEO آموخته ام تا به شما در برنامه ریزی و موفقیت وب سایت خود کمک کند.

تحلیل فنی

با تجزیه و تحلیل فنی، مطمئن می شوید که سایت شما همانطور که باید کار می کند. این بدان معنی است که پیوندها به صفحات مناسب می روند و تصاویر به سرعت بارگذاری می شوند. به تمام جنبه های فنی عملیات سایت نگاه کنید.

بررسی روی صفحه

وب سایت شما باید ساختار مناسبی داشته باشد و شامل محتوایی باشد که برای برند، محصولات و خدمات شما منطقی باشد. همچنین زمان خوبی برای ارزیابی کلمات کلیدی مورد نظرتان است.

با بررسی دسته‌های محتوا و اطمینان از همسویی همه چیز با اهداف و جهت کسب‌وکارتان، مسائل را جستجو کنید. اگر رویکردی پراکنده و سازماندهی نشده به محتوا دارید، به شانس سایت شما برای رتبه بندی خوب آسیب می رساند. همچنین مطمئن شوید که محتوای تکراری وجود ندارد.

تجزیه و تحلیل خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه چالش برانگیز است زیرا همه جنبه ها چیزی نیستند که بتوانید کنترل کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که گوگل سایت شما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد می بیند. این شامل حصول اطمینان از عدم استفاده از شیوه های سئو مبهم، بررسی های آنلاین و لینک های ورودی است.

می‌توانید به حسابرسی سئو به‌عنوان نوعی بررسی ورود نگاه کنید که به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا تلاش‌های شما هنوز مؤثر هستند یا نیاز به ایجاد تغییرات دارید. به لطف همه ابزارهای موجود امروز، انجام این ممیزی ها آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.