نسخه به روز شده قانون شاهدانه پزشکی به فرماندار ارائه شده است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – نسخه به روز شده قانون شاهدانه پزشکی قانون می سی سی پی را تصویب کرده و در راه است تا به میز فرمانداری برسد.

لایحه مجلس 1158 مملو از تغییرات در قانون حشیش پزشکی است که سال گذشته تصویب شد زیرا قانونگذاران تلاش می کنند تا برنامه ماری جوانا پزشکی ایالت را تا حد امکان کارآمد کنند.

تغییرات این برنامه شامل عدم الزام پزشکان به دریافت گواهینامه اضافی برای تجویز کارت های ماری جوانا پزشکی برای بیماران و الزام بیماران به داشتن کارت شناسایی در هنگام خرید است.

نماینده لی یانسی (R-District 74) گفت که این تغییرات به اجرای هر چه بهتر برنامه کمک می کند.

«هیئت صدور مجوز پزشکی شروع به ایجاد شرایط اضافی برای پزشکان کرد تا بتوانند به افراد گواهی دهند، بنابراین … و این در لایحه نبود. بنابراین قصد ما این نبود که نیازهای اضافی داشته باشیم. بنابراین آنها از ما می خواهند که این هشت ساعت را در سال اول انجام دهیم، و بعد از آن هر سال پنج ساعت آموزش مداوم وجود دارد. ما احساس کردیم که این کافی است تا آنها را در مورد آنچه که تحقیقات جدید نشان می دهد به روز نگه داریم. یانسی گفت: «تا آنجایی که چه کانابینوئیدهای خاصی به چه شرایطی کمک کردند، ما مطمئناً فکر می‌کنیم که باید به آنچه که ما آن را تعدیل‌هایی در لایحه می‌نامیم، هر سال ادامه دهیم تا بفهمیم چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست». .

این لایحه روز سه شنبه 23 اسفندماه در مجلس به تصویب رسید و به استاندار ارسال شد.

[ad_2]

Leave a reply