من یک شرکت بازاریابی اینفلوئنسر 2 میلیارد دلاری ساختم. در اینجا بزرگترین اشتباه من و آنچه از آن آموختم است



امبر ونز باکس یک طراح و یک خریدار شخصی بود که در سال 2011، در سن 23 سالگی، شبکه RewardStyle را تأسیس کرد و به خریدار شخصی تبدیل شد. تا سال 2021، این شرکت مستقر در دالاس به یک پلتفرم جهانی اینفلوئنسر مارکتینگ گسترش یافت و به LTK (مخفف LikeToKnowIt) تغییر نام داد و ارزشی معادل 2 میلیارد دلار به دست آورد. همانطور که شرکت شکل گرفت، احساس بنیانگذار از هدف آن نیز بیشتر شد. – همانطور که به کریستین لاگوریو-چافکین گفته شد

من با این باور بزرگ شدم که موفقیت باید بسیار قابل مشاهده باشد. و تجربه حرفه ای من قبل از LTK در ارتباطات بود. بنابراین، در سال‌های اولیه تأسیس شرکت، نیاز داشتم که مطبوعات و جوایز داشته باشم، افراد مشهوری از محصولات ما استفاده کنند و سرمایه‌گذاران مناسبی داشته باشم. من خجالت می کشم بگویم که در اوایل، تقریباً نیمی از وقت من صرف کار دیوانه وار برای رسیدن به این چیزها می شد.

سپس، چند سال پیش، با یکی از دوستانم که کارآفرینی است، جیمز بشارا صحبت می‌کردم. من خیلی احساساتی شدم من اینطور گفتم: “الان خیلی هستم… عناصر زیادی در کسب و کار ما وجود دارد که من به دنبال آنها بوده ام و آنطور که من می خواستم پیش نیامده است. او به من گفت: “میدونی امبر، خوشبختی انتظارات توست منهای واقعیت.” این باعث شد در مورد اولویت هایم سخت فکر کنم.

خوشبختانه، در حالی که من به دنبال اعتبار سنجی خارجی بودم، کسب و کار به شکلی مهم در حال رشد بود. افراد مرتبط همسایه از پلتفرم ما استفاده می کردند و در نهایت بهترین تأثیرگذاران برای ما بودند. برای من نقطه عطفی بود که متوجه شدم کاملاً در اشتباه بودم. ایجاد یک تجارت بر اساس شهرت دیگران موفقیت نیست – شما را آسیب پذیر می کند.

زمانی که متوجه شدم، شروع به رهایی از وابستگی خود به هر فرد مشهور یا پلتفرمی کردیم و اپلیکیشن خود را راه اندازی کردیم. اکنون، به عنوان یک رهبر، روی چیزهایی تمرکز می کنم که مهم هستند. باید پیش بینی کنم: وابستگی ها چیست؟ رمپ های روی محصول ما چیست؟ چه چیزی مردم را به داخل سوق می دهد و آنها را در آنجا نگه می دارد؟ و چه چیزی می تواند در مورد آن تغییر کند؟

از شماره مارس / آوریل 2022 شرکت مجله