مارک کوبان: 4 قدرتمند – در عین حال به طرز شگفت انگیزی ساده – استراتژی هایی که هر کسی می تواند برای موفقیت بیشتر استفاده کند

[ad_1]

از میان دوازده میلیاردر که ملاقات کرده ام (بله، شمارش می کنم)، مارک کوبان از همه قابل ربط به نظر می رسد. تا حدی به این دلیل است که او کاملاً خودساخته است.

اما همچنین به این دلیل که مانند بسیاری از افراد، او معتقد است که موفقیت به تلاش و توانایی بستگی دارد. و چون مانند بسیاری از جلسات از جلسات متنفر است. و از آنجا که، همانطور که بیشتر ما دوست داریم فکر کنیم که هستیم، او واقعاً انسان خوبی است.

در نتیجه، توصیه کوبایی اغلب برای افراد معمولی که امیدوارند در مسیر انتخابی خود به موفقیت دست یابند، کاربرد بیشتری دارد. او کاری را انجام داده است که ما امیدواریم انجام دهیم – و در نتیجه، او می داند چه چیزی واقعاً مهم است.

مهارت های فروش مهم است

اگر کوبان مجبور شود دوباره از نو شروع کند چه کار می کند؟

او می‌گوید: «شب‌ها شغل بارمن و روزها شغل فروشندگی پیدا می‌کردم و کار را شروع می‌کردم. آیا می‌توانم دوباره مولتی میلیونر شوم؟ شک ندارم».

دلیل ساده است: همه بتوانند منطق و مزایای یک تصمیم را توضیح دهند. متقاعد کردن دیگران به یک ایده منطقی است. برای نشان دادن به سرمایه گذاران که چگونه یک کسب و کار بازده ایجاد می کند. برای کمک به کارکنان در درک مزایای یک فرآیند جدید.

برای ایجاد انگیزه، الهام بخشیدن، و رهبری.

زیرا مهارت‌های فروش در اصل مهارت‌های ارتباطی هستند – و مهارت‌های ارتباطی برای هر کسب‌وکار یا شغلی حیاتی هستند.

این بدان معناست که صرف زمان در نقش فروش، چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی، سرمایه‌گذاری است که برای همیشه نتیجه خواهد داد.

یادگیری مداوم اهمیت دارد

کوبا چه احساسی می‌کند که موج بعدی تغییرات تجاری را هدایت می‌کند؟ هوش مصنوعی.

اگر هوش مصنوعی نمی‌دانید، معادل کسی هستید که در سال 1999 می‌گوید: “مطمئنم که این اینترنت مشکلی ندارد، اما من چیزی نمی‌دانم.” اگر می خواهید در تجارت مرتبط باشید، باید این کار را انجام دهید، وگرنه خیلی سریع دایناسور خواهید شد.

اگر نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید و آن را درک نمی کنید و حداقل نمی توانید درک اولیه ای از رویکردهای مختلف و نحوه کار الگوریتم ها داشته باشید، می توانید از راه هایی که حتی نمی توانید آن را درک کنید، چشم پوشی کنید. تصور کنید.

این فقط حالت دادن نیست. کوبان ذهن و پول خود را در دهانش گذاشت. او اغلب کتاب‌هایی درباره هوش مصنوعی توصیه می‌کند رقابت در عصر هوش مصنوعی: استراتژی و رهبری زمانی که الگوریتم‌ها و شبکه‌ها جهان را اداره می‌کنند. و او میلیون‌ها دلار متعهد کرده است تا برنامه Bootcamps هوش مصنوعی خود را گسترش دهد، سازمانی که مهارت‌های هوش مصنوعی را بدون هیچ هزینه‌ای به دانش‌آموزان دبیرستانی در جوامع کم‌درآمد در سراسر کشور آموزش می‌دهد.

کوبان می‌گوید: «اولین تریلیونرهای جهان از کسی خواهند آمد که بر هوش مصنوعی و همه مشتقات آن تسلط داشته باشد و آن را به روش‌هایی که ما هرگز فکرش را نمی‌کردیم به کار می‌برد.»

در حالی که بسیاری از ما آرزوی تریلیونر شدن را نداریم، هنوز. مهم نیست صنعت شما چیست، مهم نیست که چه چیزی را دنبال می کنید … همه چیز همیشه تغییر می کند. چیزها همیشه در حال تکامل هستند.

کلید آنها این است که بدانید چگونه با آنها تغییر کنید.

کاری که فقط در صورتی می توانید انجام دهید که مدام باشید، به طور فعال یادگیری.

خوب بودن مهم است

به بهترین رئیسی که تا به حال داشته اید فکر کنید. به احتمال زیاد آنها خواستار بودند. توقعات زیادی داشتند. آنها ممکن است گهگاه دوزهای عشق سخت را ارائه کرده باشند.

اما حدس می زنم که آنها نیز خوب بودند. نه نرم، نه ملایم. اما با این وجود، خوب است.

این درسی است که کوبا باید یاد بگیرد. همانطور که می گوید:

من مسخ خودم را پشت سر گذاشتم. اوایل کارم مثل بام، بام، بام، بام، بم بودم – ممکن است فحش بدهم. ممکنه عصبانی بشم من به این نکته رسیدم … وقتی بیست و چند ساله بودم نمی خواستم با من تجارت کنم.

مجبور شدم تغییر کنم. و من انجام دادم. و واقعا نتیجه داد.

یکی از کم ارزش ترین مهارت ها در تجارت در حال حاضر خوب بودن است. خوب می فروشد

راست میگه وقتی شما خوب هستید، دیگران خطاهای شما را بیشتر می بخشند. دیگران نسبت به عدم تجربه یا مهارت شما تحمل بیشتری دارند. افراد دیگر تمایل بیشتری به همکاری با شما دارند، به شما کمک می کنند، شما را تشویق می کنند… و اگر رهبر هستید، شما را دنبال کنند.

پیدا کردن اشتیاق شما نمی کند موضوع

از ده نفر بپرسید که آیا کاری را که انجام می دهند دوست دارند یا خیر – از ده نفر بپرسید که آیا اشتیاق خود را پیدا کرده اند یا خیر – و حداقل هشت نفر احتمالاً نه خواهند گفت.

نه به کوبان، که احساس می‌کند «از علایقت پیروی کن» «یکی از دروغ‌های بزرگ زندگی» است و «بدترین نصیحتی است که می‌توانی به او بدهی یا دریافت کنی».

به گفته کوبان، اشتیاق حرف اول را نمی زند. برای کوبا، اشتیاق دیرتر به وجود می آید:

بسیاری از مردم در مورد اشتیاق صحبت می کنند، اما این چیزی نیست که شما باید روی آن تمرکز کنید.

وقتی به جایی که وقت خود را صرف می کنید، جایی که تلاش می کنید نگاه می کنید، اینها چیزهایی هستند که در آنها خوب هستید. و اگر به اندازه کافی وقت بگذارید، واقعاً در آن مهارت خواهید داشت.

اگر به اندازه کافی وقت بگذارید و واقعاً خوب شوید، راز کوچکی را به شما می‌گویم: هیچ‌کس از چیزی که در آن خوب است دست نمی‌کشد، زیرا خوب بودن لذت‌بخش است. یکی از بهترین ها بودن لذت بخش است. اما برای اینکه یکی از بهترین ها باشید، باید تلاش کنید.

پس از علایق خود پیروی نکنید. دنبال شما تلاش (مورب من).

به همین دلیل کوبان آموزش های یادگیری ماشین آمازون را تکمیل کرد. به همین دلیل زمان زیادی را صرف ساخت شبکه های عصبی خود کرد. به همین دلیل در یک مقطع زمانی کتاب را نگه داشت یادگیری ماشین برای Dummies در حمام او

کوبان گفت: «هرچه هوش مصنوعی را بیشتر درک کنم، بیشتر در مورد آن هیجان زده می شوم.

به طور خلاصه، کوبان علاقه ای به هوش مصنوعی پیدا نکرد. او توسعه یافته آی تی.

به اندازه کافی عجیب، طبق یک مطالعه در سال 2014 منتشر شده در مجله آکادمی مدیریت، این روند اغلب برای کارآفرینان کار می کند.

در حالی که به راحتی می توان تصور کرد که اشتیاق کارآفرینی باعث تلاش کارآفرینی می شود، تحقیقات نشان می دهد که عکس آن نیز صادق است: اشتیاق کارآفرینی با تلاش افزایش می یابد. هر چه کارآفرینان برای استارت آپ های خود کار بیشتری انجام دهند، مشتاق تر در مورد کسب و کار خود می شوند.

با افزایش شتاب، مهارت و لذت بردن از موفقیت های کوچک – حتی اگر این “موفقیت ها” فقط شامل علامت زدن موارد در لیست کارهای به ظاهر بی پایانشان باشد – اشتیاق آنها بیشتر می شود.

آیا اشتیاق می تواند جرقه تلاش را برانگیزد؟ کاملا.

اما تلاش می تواند شور و اشتیاق را نیز برانگیزد، که به نوبه خود جرقه تلاش بیشتر و اشتیاق بیشتر می کند تا اینکه یک روز از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید که دارید کاری را انجام می دهید که دوست دارید.

حتی اگر اینطور شروع نشده باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]